mam problem kupłem peugeota205 1.6 GTI i jak ruszam i pokonuje ostre zakrety to mi sie zapala kątrolka (chyba oleju w lewym górnym rogu i kontrolka wody w dolnym prawym rogu i na środku kontrolka stopu i jeszcze tak się dzieje kiedy ma za niskie obroty pomocy
co znaczy ok??
u mnie nawet na polowie stanu jak sobie szaleje na jakims parkingu potrafi spasc cisnienie
pompe zawsze mozna wyjac i zobaczyc czy aby sprezyna nie pekla
EEE tzn. jak ją się wyciąga ?? Należy odkrecić całą miche olejową?? Czy jakoś inaczej?? No i czy trzeba ewentualnie uszczelke wymienic pod miską olejąwą za każdym razem jak ja odkrecamy??
Odkrecasz miche, zdjemujesz ja, odkrecasz pompe, wyjmujesz ja z lancucha
skladasz odwrotnie, uszczelke za kazdym razem sie wymienia, warto dac jeszcze silikonu
rozebrales pompe i sprezyna jest ok?? a zabatki sa rowno z powierzchnia pompy(jak rozbierzesz to czy pokrywaja sie z "przekrojem" i czy nie sa nizej)??
są równo, zauważyłem ze jak rano go odpalam i jest zimny olej to ciśnienie oleju jest na poziomie 4 barów a jak się zagrzeje to spada ledwo do dwóch a na wolnych obrotach zapala się kontrolka a może poprostu ma już silnik do remontu może ktoś mi powiedzieć jakie powinno być ciśnienie oleju i ciśnienie w cylindrach