Opony Zimowe
- ice_man
- Nowicjusz
- Posty: 70
- Rejestracja: 08 sie pn, 2005 11:29 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 405 1.4 ( poddawany ciągłym modyfikacją )
- Numer Gadu-gadu: 2376108
- Lokalizacja: Świdnik k. Lublina
Opony Zimowe
Mam pytanie do osób które dłuzej niz ja uzytkuja 205-tke. Pytanie dotyczy opon ziomowych; posiadam dwaie pary opon jedne 165/60/13 drugie 135/80/13 mam takie pytanie które lepiej załozyc na przód a które na tył ?? jakie sa zaleznosci i ewentualnie jakie przeciwskazania ??
Kiedys mialem z przodu zimowki a z tylu jakies michelin z niesymetrycznym bieznikiem wygladajacym jak plaster miodu i niczego sie nie trzymajacym- 0stracilem tylny zdezak pod koniec zimy... wczesniej wiekszosc ogladalem przez boczna szybe -nie polecam
No ale ja tez moge sie mylic...
Trzebaby to przetestowac, bo watpie ze ktos ma z takim systemem jakies doswiadczenia
No ale ja tez moge sie mylic...
Trzebaby to przetestowac, bo watpie ze ktos ma z takim systemem jakies doswiadczenia
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja dalbym 165 na przod i 135 na tyl. Tyl jest duzo lzejszy od przodu w naszych samochodach, wiec stosujac z tylu opone 135 mysle ze bedziesz mial lepszy na 1cm^2 opony niz gdybys zalozyl 165.
Mysle ze bedzie sie to "wyrownywalo" Gdybys dal na odwrot, to na sniegu tyl z pewnoscia by szybciej tracil przyczepnosc niz przod.
Najlepszym jednak rozwiazaniem jest zalozenie 4 takich samych opon.
Mysle ze bedzie sie to "wyrownywalo" Gdybys dal na odwrot, to na sniegu tyl z pewnoscia by szybciej tracil przyczepnosc niz przod.
Najlepszym jednak rozwiazaniem jest zalozenie 4 takich samych opon.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- ice_man
- Nowicjusz
- Posty: 70
- Rejestracja: 08 sie pn, 2005 11:29 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 405 1.4 ( poddawany ciągłym modyfikacją )
- Numer Gadu-gadu: 2376108
- Lokalizacja: Świdnik k. Lublina
zdania sa podzielone, a moze ktos juz miał taka kombinacje załozona?? Mi tez sie wydaje ze lepiej ta ciensza ta przód, ale nie jestem do konca pewnien bo ostatnie auto w którym tak robiłem to był Ford Granada, ale to była tylny naped, podskocze jeszce z tym problemem do jakiegos serwisu moze oni sie jeszce wypowiedza.
http://www.ice_man_lbn.205.pl
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
invictus dobrze mowi
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora