ile dalesviwaldi pisze: jedyny pozytyw wczorajszego dnia to ze zalozylem spryskiwacze od xary II (dzieki za pomysl "blaszka")
sa super
szkoda ze nie widzieliscie mine goscia z serwisu citroena jak montowalem spryskiwacze przed salonem
pozdr
Stuki z przodu...
- Pagi
 - Maniak
 - Posty: 1027
 - Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
 - Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
 - Numer Gadu-gadu: 35314
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Na mnie tez sie gosciu troche krzywo patrzyl w serwisie cytryny jak powiedzialem mu jakie zastosowanie bedzie tych sprystkiwaczy 
Ale panowie robi nam sie małe OT
A wracając... sprawdz przeguby na drugiej półosi... bo czy jest zaleznosc ktora strona sie tlucze zaleznie w ktora skrecasz?
			
			
									
						
							Ale panowie robi nam sie małe OT
A wracając... sprawdz przeguby na drugiej półosi... bo czy jest zaleznosc ktora strona sie tlucze zaleznie w ktora skrecasz?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
			
						- 
				viwaldi
 
- 
				Spayky
 
podnieś jedno koło na lewarku do góry i poruszaj krótkimi energicznymi ruchami góra-dół (sprawdzanie łozyska) lewo-prawo (spr. wahacza) później pokręć kołem w jeną stronę później w drugą i zobacz czy półośka nie wychodzi i wskakuje ze skrzyni oraz czy nie wydaje dziwnych odgłosów. to samo zrób z drugim kołem
			
			
									
						
										
						- 
				viwaldi
 
- 
				Ferguss
 
- 
				domel
 - Uzalezniony
 - Posty: 505
 - Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
 - Posiadany PUG: 1,8D 92r
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Jak wymienić te łożysko podtrzymujące prawą półoś w dieslu ?
Szukając nic nie znalazłem. Wszędzie tylko piszą, że wymienić ale nikt nie napisze jak ?
Czy dobrze myślę, aby spuścić olej ze skrzyni, zdjąć koło, odkęcić wahacz z zacisku przy kole. Odkęcić podporę półosi i wyciągnąć półoś z piasty w kole i wyciągnąć całą półoś , wymienić i założyć nowe łożysko i wbijać z powrotem ?
ps. Jaki koszt łożyska.
			
			
									
						
										
						Szukając nic nie znalazłem. Wszędzie tylko piszą, że wymienić ale nikt nie napisze jak ?
Czy dobrze myślę, aby spuścić olej ze skrzyni, zdjąć koło, odkęcić wahacz z zacisku przy kole. Odkęcić podporę półosi i wyciągnąć półoś z piasty w kole i wyciągnąć całą półoś , wymienić i założyć nowe łożysko i wbijać z powrotem ?
ps. Jaki koszt łożyska.
- Paweł
 - Junior
 - Posty: 198
 - Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
 - Numer Gadu-gadu: 46077
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Sam wymieniałem kiedyś lewą i trzeba było tak jak piszesz. Niezbyt wygodnie wlać olej do skrzyni. Jutro będzie wymieniana prawa to dopytam się, ale co tam innego można wymyślić? Dopytam o ile nie zapomnę, bo pamięć mam dobrą tylko krótką. Wieczorkiem postaram się napisać.
			
			
									
						
							205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)
			
						- Paweł
 - Junior
 - Posty: 198
 - Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
 - Numer Gadu-gadu: 46077
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
No wczoraj zapomniałem napisać. Łożysko jest zablokowane pierścieniem montowanym albo na wcisk, albo na gorąco/zimno. Przed wyciągnięciem półosi zwróć uwagę na małą śrubkę/blokadę łożyska.
Lewą półoś wymieniałem 8 lat temu, nie wymieniałem simeringów, chyba nie uszczelniałem żadnym smarem i do tej pory jest bardzo OKI. Wczorajsza wymiana prawej też bez wymiany simeringów i smaru, ale może warto uszczelki nowe. Oleju nie musisz spuszczać jak odpowiednio wysoko autko podniesiesz. A jak już masz półoś wymontowaną to może uda Ci się wyczyścić przeguby i odpowiedniego smaru nałożyć.
			
			
									
						
							Lewą półoś wymieniałem 8 lat temu, nie wymieniałem simeringów, chyba nie uszczelniałem żadnym smarem i do tej pory jest bardzo OKI. Wczorajsza wymiana prawej też bez wymiany simeringów i smaru, ale może warto uszczelki nowe. Oleju nie musisz spuszczać jak odpowiednio wysoko autko podniesiesz. A jak już masz półoś wymontowaną to może uda Ci się wyczyścić przeguby i odpowiedniego smaru nałożyć.
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)