no dobra tylko tak na dobra sprawe ja nadal nie wiem gdzie te pieprzone numery sa a chetnie bym sie dowiedzial czy nie mam jakis przewalow w tym aucie bo na tej blaszce to ni chuja nie ma numerow silnika
205XS (leżaczek) - hamulce już zrobione - teraz gaźniki a potem... kto wie co wyjdzie potem
Na ktorej blaszce? Bo na tej na prawym nadkolu nie ma numerow silnika , numery silnika masz na blaszce na silniku przymocowana na nit , mogla tobie odpasc , albo cos innego , ja powinno widac na pierwszys zut silnika , w moim przypadku jest po prawej stronie (jak sie patrzy na silnik to po lewej)
może ktoś potrafi mi wyjaśnić jak powinien wyglądać nr silnika, bo w moim widać tylko kilka cyferek.... a powinny być też inne znaki tzn. literki czy inne i ile w sumie tych znaków w numerze ma być
i jeszcze jedno pytanko ;
jak rozszyfrować VIN w pugu
aro pisze:może ktoś potrafi mi wyjaśnić jak powinien wyglądać nr silnika, bo w moim widać tylko kilka cyferek.... a powinny być też inne znaki tzn. literki czy inne i ile w sumie tych znaków w numerze ma być
i jeszcze jedno pytanko ;
jak rozszyfrować VIN w pugu
ściągnij sobie książke Etzolda, jest gdzieś na forum i sobie obczaj tam to jest opisane
jeszcze raz ponawiam pytanie o to jak powinien wyglądać numer silnika, tzn. co macie wpisane w dowodach (bo ja mam tylko sześć cyferek I NIC WIĘCEJ NIE WIDAĆ a w papierach z odprawy celnej nr jest nieczytelny).
czyli np. ABCD 123456 CZY COŚ W TYM STYLU ???