Jaki mozna wlozyc silnik zamiast lezaka??

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Maszhasz

Jaki mozna wlozyc silnik zamiast lezaka??

Post autor: Maszhasz »

Wiem ze kazdy nawet od GTI tylko wtedy trzeba by bylo zmieniac wozek itd itp. A mi Chodzi o to zeby zaduzo niekombinowac :D Bo niestety moj lezak juz umiera :( Trzeba cos z tym zrobic!! Moze kiedys bym zrobil remont ale z tego co sie orientuje to lezaki sa jednorazowe :) Czekam na jakies ciekawe propozycje?? Bo sam jestem ciekaw co by tam mozna bylo wrzucic!! Myslalem o rally ale tu znowa duzo kasy wchodzi w gre chyba :? pozdro
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

heheh musze cie odrobinkę zmartwić.... ale raczej nic nie wejdzie bez duuużej rzeźby.

trzeba wymienić sanki, dorobić jedno mocowanie łapy... nie jest to tanie rozwiązanie.

w ajkim stanie masz reszte??


już prędzej kup drugiego leżaka i jeździj aż cały pug padnie... potem tylko urwisko i wio :)

ostatnio na forum widziałem leżaka za 80 zł :)
Ostatnio zmieniony 08 paź sob, 2005 7:42 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Ferguss

Post autor: Ferguss »

jest roboty, kiedyś się pytałem jakiegoś kolesia z warsztatu, to jak mi sieknął cenę, to wyśmiałem go... 2000zł - :lol:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

ile chcesz ferguss za znaczek peugeot ? musze coś poprawić w golfie :DDDD - nie rób koledze OT :) poważnie chcesz emblemat z tylnej klapy?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

kurka ale z ciebie wred :(

ja tutaj .... chlip chlip

już nic nie napisze.......
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Ferguss

Post autor: Ferguss »

nie bądź baba - sprzedałeś leżaka zdrajco :P
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

ha, nie każdy może sobie pozwolić na wydatki.... jak twój zacznie sie sypać, czego naprawde ci nie życzę, to byś wiedział..... tylko jeden jest ból... że wszystko oprócz silnika było cacy.... no.. powiedzmy beleczka za 5000 km by już kwiczała :D

poza tym teraz szukam już puga, więc mnie nie wkurzaj prosze, i nie traktuj czerwoną czcionką, bo się zezłoszczę :>
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Ferguss

Post autor: Ferguss »

no to jednak już życzyłeś, bo się sypał, ale już jest spox, jeszcze tylko muszę docisk zmienić :)
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Przerabiałem karoserię od leżaka na MI16 (czyli to samo co gti, tu). Jeśli nie dysponujesz odpowiednim zapleczem i nie masz zacięcia "majsterkowicza" daj sobie spokój z przeróbką. Zlecając wszystko warsztatowi wyjdzie Cię to tyle, że lepiej sprzedać tanio Twojego pugo-leżaka i dołożyć tą kwotę do jakiegoś TU.
Przeróbki są tanie tylko w fazie wstępnych kalkulacji - potem dokładasz czasami 2x więcej. z drugiej strony przy przeróbce usprawnisz i poprawisz wiele rzeczy.
Ale i tak decyzja należy do Ciebie
Maszhasz

Post autor: Maszhasz »

A czy przypadkiem nierobili silnikow rally lezacych?? A jeszcze jestem ciekaw jaki lezak mial najwieksza pojemnosc!! Bo zaplecze zeby wszystko samemu zrobic to ja mam :D Tylko czasu brakuje no i juz sam niewiem co robic?? Moze byly siakies XY7 lub 8 1.6 lub cos w tym stylu??? Pozdro
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Ztego co wiem leżak max to był 1,4
Maszhasz

Post autor: Maszhasz »

No to juz podjalem decyzje!! Poprostu sam sobie zrobie mocniejszego XY7 :D Bedzie trza remonta strzelic glowice splanowac wsadzic siakis walek rozrzadu dwa gaziory od piaska juz kupilem moze wieksze tloki :? Powiekszyc zawory!! No to bedzie najlepsze rozwiazanie :D Troszke kasy ale ile przyjemnosci przy dlubaniu bedzie a pozniej jaka satysfakcja z tego no i jaki potwor :twisted: Bedzie sie trzeba za to zabrac ale najpierw zajeadze na smierc tego obecnego lezaka 8)7
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Powodzenia przy podkręcaniu leżaka - dwa gaźniki to jest to - silnik pracuje całkiem inaczej jak na wtrysku. Tłoki bym zostawił zwykłe, natomiast głowę o ile są możliwości należy koniecznie podłubać coby motor miał czym oddychać. Na koniec fajny kolektor i wydech - 100 kucy na bank a może troszkę więcej.

Pochwal się oczywiście efektami!
invictus

Post autor: invictus »

Hehe -moj qmpel zalozyl 2 fajne ganiki i butelka po szampanie paliwa w tym silniku poszla po paru przegazowaniach (bez ruszania samochodem) :twisted:
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

no jest to jakaś myśl, bo ponoć to niezły konstrukcyjnie silnik, polecam założyć dwa dwugardzielowe gaźniki, podłubać przy zaworach... jakieś fajne sprzęgło.... i bedzie ze 100 koni, albo i więcej :))

proponuje pogadać z fanklubem citroena BX, tam montowali też leżaka 1,4 (to max pojemność) z innymi gaźnikami, no i były to silniki mocniejsze niż w 205, bo to przecie większe fury :)

kolektor masz gotowy z XY8, pogadaj z gościem z forum "boshka" on ma taki kolektor i tanio sprzeda :))

problem tylko może być jeden... bo ten silnik ma problemy ze smarowaniem, także musiałbyś wspawać przegrody w miskę (a tam mało miejsca jest:) i nie pałować za ostro :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
ODPOWIEDZ