Demontaz tylnej belki..........
Demontaz tylnej belki..........
Moze mi ktos po krótce powiedziec jak sie do tego zaprac i czy samemu sie da rade????sprzedaje puga na czesci....mam kupca na belke i bede musiał ja jakos wymontowac....
- ice_man
- Nowicjusz
- Posty: 70
- Rejestracja: 08 sie pn, 2005 11:29 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 405 1.4 ( poddawany ciągłym modyfikacją )
- Numer Gadu-gadu: 2376108
- Lokalizacja: Świdnik k. Lublina
Powinienes dac rade, wszystko opisane jest w ksiazeczce Etzolda http://www.peugeot205.pl/index.php?modul=poradnik Powodzenia.
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
podnies wyściólke bagarznika i odkrec wszytskie nakretki jakie widziesz <po 3 na strone>. wczesniej oczywiscie podnies wóz i podeprzyj np. za progi, no i rozmątuj przewody hydrauliczne i od ręcnego. i cyk, wszystko opadnie po odkręceniu. zakładajac że sie nic nie zapiekło to godzina do półtorej roboty. jak jest stara linka od hamulca to boszem ja i jeszcze bedzie szybciej. POZDRO!!
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Jak rozbierasz całe auto na części to najlepiej odkręcić górę mcphersonów, kołyskę od budy, odpiąć od silnika wszystkie kable i węże od wody, odpiąć wydech i lewarek od biegów - a następnie podnieść całą budę za przednie błotniki wyjechać silnikiem ze skrzynią i oprzeć budę na oponach.
Wyjęcie samego silnika jest bardziej czasochłonne i skomplikowane.
Powinieneś spuścić olej z silnika i skrzyni zarówno przy 1 jak 2 operacji.
Zjedz dobry obiad bo silnik ma blok żeliwny i waży tak na oko ze 120kg.
Wyjęcie samego silnika jest bardziej czasochłonne i skomplikowane.
Powinieneś spuścić olej z silnika i skrzyni zarówno przy 1 jak 2 operacji.
Zjedz dobry obiad bo silnik ma blok żeliwny i waży tak na oko ze 120kg.