PROJEKT 205 MI 16
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
rób fotki wszystkiego co robisz..potem damy dokumentacje ładna i będzie pamiątka na stronie
co do maila to wysyłaj na
para@peugeot205.pl
paravan@poczta.onet.pl
albo na h4rd5tyl3willn3v3rdi3@gmail.com
co do maila to wysyłaj na
para@peugeot205.pl
paravan@poczta.onet.pl
albo na h4rd5tyl3willn3v3rdi3@gmail.com
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Ja dwa dni temu zakupilem jeden zacisk do 306 gti uzywany za 600 zl takze to nie jest tania zabawa jedem mialem zakupiony w Szwecji za 350 zl troche dziwne ze taniej kupilem go w Szwecji niz w Polsce jutro wstawiam auto do warsztatu na przerobke a la 306 gti oczywiscie zdjecia beda zrdobione kurze juz sie nie moge doczekac.
Co do polosiek to moge dodac ze orginalne sobie rade z mi16tka.
Co do polosiek to moge dodac ze orginalne sobie rade z mi16tka.
Kazda morda pasuje do Forda!
Nie mam czasu o tym pomyśleć dobrze ale ja bym tam wstawił jakąś elektronikę do zapłonu..
Zresztą nie mam w tym aż na tyle praktyki żeby rzucić konkretnym modelem który by najlepiej podpasił...
Trzebaby przejrzeć trochę specyfikacji.. podpytać tu i tam
Można by poszukać we włoszczyźnie jakieś fiaty...
Albo sam moduł zapłonu od czegoś albo nawet cały komp pełniący też tą funkcję.
Kompy używane nie są aż takie drogie tylko najlepiej jakby:
-nie miał odcięcia i stabilnie pracował do tych 8k
-współpracował ze standardowym czujnikiem położenia wału w pugu
Choć zastanawiam się czy dał by radę z 4 cewkami na raz...chyba że znaleźć dokładnie taki typ..
Wiązało by się to z podpięciem albo zasymulowaniem kilku czujników
-podciśnienie
-temperatura/y
-położenie przepustnicy (tutaj to raczej symulacja)
A plusy to bezobsługowość i możliwość łatwej korekty kąta zapłonu przez symulacje wartości czujników.
Tyle sobie popisałem... ale bez przestudiowania kilku pozycji z serii np. "układy wtrysku benzyny.." itp. nic więcej nie mogę poradzić.
Zresztą nie mam w tym aż na tyle praktyki żeby rzucić konkretnym modelem który by najlepiej podpasił...
Trzebaby przejrzeć trochę specyfikacji.. podpytać tu i tam
Można by poszukać we włoszczyźnie jakieś fiaty...
Albo sam moduł zapłonu od czegoś albo nawet cały komp pełniący też tą funkcję.
Kompy używane nie są aż takie drogie tylko najlepiej jakby:
-nie miał odcięcia i stabilnie pracował do tych 8k
-współpracował ze standardowym czujnikiem położenia wału w pugu
Choć zastanawiam się czy dał by radę z 4 cewkami na raz...chyba że znaleźć dokładnie taki typ..
Wiązało by się to z podpięciem albo zasymulowaniem kilku czujników
-podciśnienie
-temperatura/y
-położenie przepustnicy (tutaj to raczej symulacja)
A plusy to bezobsługowość i możliwość łatwej korekty kąta zapłonu przez symulacje wartości czujników.
Tyle sobie popisałem... ale bez przestudiowania kilku pozycji z serii np. "układy wtrysku benzyny.." itp. nic więcej nie mogę poradzić.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
ok tutaj macie filmik z odpalenia... ja nie mam głosu niewiem jak wy
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... detal&f=90
film dostepny tylko dla klubowiczów
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... detal&f=90
film dostepny tylko dla klubowiczów