Czujniki temperatury
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Czujniki temperatury
Witajcie,
W termostacie w dieselku sa dwa czujniki temp.
Przypuszczam ze jeden z nich do wskaznika, drugi do lampki.
tylko ktory jest ktory? Zanim zmienilem deske na taka z wskaznikiem mialem podlaczone do malego czujnika lampke, do duzego cos... (kabelek na ktory nie bylo zadnej reakcji)
Po zmianie deski i podlaczeniu wskaznika pod ten duzy tez nic sie nie dzialo... wiec zamienilem kabelki i wskaznik zaczol pokazywac...
Teraz tak, czy dobrze kombinuje ze jeden z czujnikow to termostor ktory zmniejsza swoja rezystancje wraz ze wzrostem temp? - tak zachowuje sie ten mniejszy.
Natomiast drugi powinien tylko zalaczac sie przy okreslonej temp - ale ten wiekszy tego nie robi, zagotowalem wode w garze z tym czujnikiem i nic sie nie wydazylo?
Jaka powinna byc tem. zalaczenia sie lampki? Wyzsza niz 100 st ?
Czujniki maja na sobie jakies oznaczenia:
mniejszy: 7G 1821
wiekszy: F7 14x125 105 - ten jest produkcji JAEGER
Niby wskaznik cos mi tam pokazuje, ale chcialbym byc pewnien ze to jest dobrze podlaczone.
W termostacie w dieselku sa dwa czujniki temp.
Przypuszczam ze jeden z nich do wskaznika, drugi do lampki.
tylko ktory jest ktory? Zanim zmienilem deske na taka z wskaznikiem mialem podlaczone do malego czujnika lampke, do duzego cos... (kabelek na ktory nie bylo zadnej reakcji)
Po zmianie deski i podlaczeniu wskaznika pod ten duzy tez nic sie nie dzialo... wiec zamienilem kabelki i wskaznik zaczol pokazywac...
Teraz tak, czy dobrze kombinuje ze jeden z czujnikow to termostor ktory zmniejsza swoja rezystancje wraz ze wzrostem temp? - tak zachowuje sie ten mniejszy.
Natomiast drugi powinien tylko zalaczac sie przy okreslonej temp - ale ten wiekszy tego nie robi, zagotowalem wode w garze z tym czujnikiem i nic sie nie wydazylo?
Jaka powinna byc tem. zalaczenia sie lampki? Wyzsza niz 100 st ?
Czujniki maja na sobie jakies oznaczenia:
mniejszy: 7G 1821
wiekszy: F7 14x125 105 - ten jest produkcji JAEGER
Niby wskaznik cos mi tam pokazuje, ale chcialbym byc pewnien ze to jest dobrze podlaczone.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Nie pamiętam dokładnie ale u mnie chyba ten bliżej głowicy jest od wskaźnika.
Zresztą jeżeli już Ci działa ten wskaźnik to nie ma innej możliwości.
Ten od lampki albo przewodzi albo nie, i nie jest w stanie pokazać "jakiś" wartości.
Z reguły te czujniki załączają lampkę przy 105 (dane katalogowe)
Woda niestety kończy się na 100... płyn gotuje się trochę dalej i m.in. dlatego lejemy płyn![:wink:](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f609.svg)
Zresztą jeżeli już Ci działa ten wskaźnik to nie ma innej możliwości.
Ten od lampki albo przewodzi albo nie, i nie jest w stanie pokazać "jakiś" wartości.
Z reguły te czujniki załączają lampkę przy 105 (dane katalogowe)
Woda niestety kończy się na 100... płyn gotuje się trochę dalej i m.in. dlatego lejemy płyn
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No normalne ze w garze ci nic nie pokazal! Przeciez kontrolka jest sterowana masa, czujnik wkrecony w blok ma mase, jak sie zagrzeje plyn, obwod sie zamyka i na kabelek podawana jest masa.
Zewrzyj kabelek do masy i zobacz czy ci sie zaswieci czerwona kontrolka. A jak sprawdzic sam czujnik?? Nie mam pojecia. Zawsze mozna kupic nowy, odpowiedzialny za te funkcje.
Zewrzyj kabelek do masy i zobacz czy ci sie zaswieci czerwona kontrolka. A jak sprawdzic sam czujnik?? Nie mam pojecia. Zawsze mozna kupic nowy, odpowiedzialny za te funkcje.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Aaa no tak, to podgrzej go opalarka, badz zagotuj plyn chlodniczy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora