do Nadii
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jak już bedziecie sie klasc pod peugeota, to rzuccie okiem na miskie olejowa, i czy miedzy miska a blokiem silnika jest wkladka o wysokosci okolo 1-2cm ...
bedziemy wiedziec jaka to pojemnosc Czy 1.6 czy 1.9
Bo 1.9 z silnikiem 130PS mialy z tylu tarcze, ale wy macie model OPEN wiec nie wiadomo co tam dokladnie jest... byc moze silnik z 1.9 GTI a zawias z 1.6 GTI?!?
bedziemy wiedziec jaka to pojemnosc Czy 1.6 czy 1.9
Bo 1.9 z silnikiem 130PS mialy z tylu tarcze, ale wy macie model OPEN wiec nie wiadomo co tam dokladnie jest... byc moze silnik z 1.9 GTI a zawias z 1.6 GTI?!?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
to juz jutro!!!, jade -do garazu wiec moze uda mi sie pozniej napisac co tam ciekawego zobaczylam.
mam prosbe, mozecie mi powiedziec tak punkt po punkcie czego ja mam tam szukac
to moze bardzo obciachowo ale wezme sobie karteczke i latarke i bede szukac- w koncu jakos sie musze nauczyc, no a poza tym bede sam na sam z moim pugiem!!!!
mam prosbe, mozecie mi powiedziec tak punkt po punkcie czego ja mam tam szukac
to moze bardzo obciachowo ale wezme sobie karteczke i latarke i bede szukac- w koncu jakos sie musze nauczyc, no a poza tym bede sam na sam z moim pugiem!!!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dokladnie tak - sa to felgi z et chyba 20 lub moze nawet mniej, i o szerokosci az 5,5 cala - co rzadko spotykane jest w 13 calowych felgach.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Nieprawda kolego...Kaktus pisze:Jak już bedziecie sie klasc pod peugeota, to rzuccie okiem na miskie olejowa, i czy miedzy miska a blokiem silnika jest wkladka o wysokosci okolo 1-2cm ...
bedziemy wiedziec jaka to pojemnosc Czy 1.6 czy 1.9
taka flansza jest tylko pod miskami aluminiowymi (sam mialem taki ale wymienilem na inna miske ze stali bez dystansu... (miska tez byla z silnika-dawcy tez 1.9)
Ja osobiscie wole pogiac miche niz ja polamac
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Co racja to racja!! Ale dalem plamy hehe
Ja takze wole miske pogiac!!! Byle nie za mocno
Ja takze wole miske pogiac!!! Byle nie za mocno
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
juz jestem po!!! nawet nie wiedzialam ze to moze byc tak ciewkawe, mam nadzieje ze choc troszke udalo mi sie cos odnalezdz....ale bylo zimno w...
porobilam zdjecia ale narazie nie moge ich narazie wrzucic
powroce do tematu ustalenia mocy.....
aparat zaplonowy- jezeli chodzi o typ to trudno mi okreslic bo nie wiem jak ale mam numer 1235522332
prezeplywomierz powietrza- wiec tak na tym pudeleczku byla taka mala niebieska okragla nalepka. obok byla 2-ga z napisem 10 (stopni) i pod tym bylo 900.
tak poza tematem to ten przewod paliwowy obklejony zielona tasma okazal sie przetarty wiec musze wymienic jak najszybciej, ale dzis zakleilam na wszelki wypadek nowa
jezeli chodzi o komp. w schowku to jetronic , mam tez foto moze to tez cos pomoze
a teraz pod pugiem
wachacze nie wiem czy o to chodzi pytaliscie czy sa kute, na moje nieznajace sie oko to one wygladaja jak odlane na nich jest jakis numer jak o to, to je podam bo zapisalam- nie wiem czy to o to chodzilo??
stabilizatory tam tez byl jakis numer nie wiem co z nimi mialam sprawdzic czy numer czy co???? jak cos to tez zapisalam
co do miski olejowej to mam zdjecia tej podkladki wiecie co , troszke trudno mi bylo okreslic czy to to bo nie wiem jak to ma wygladac cos tam bylo ale to wieksze bylo miedzy miska a blokiem slinika jakies 5 cm wysokosci 15 dlugosci
a jezeli chodzi o zawieszenie ton zdjecia duzo wyjasnia juz niedlugo je wrzuce ale czy moze mi ktos powiedziec po czym ja mialam niby poznac czy sa od 1.9 czy od 1.6 jak jest cos takiego po czym mozna to poznac to prosze mi powiedziec to moze udziele jakies odpowiedzi, nie wiem czy to tak normalnie jest czy nie ale przymocowane na jedna srube do nadkola no i tez numery mam
to narazie tylko tyle co udalo mi sie zauwazyc........
porobilam zdjecia ale narazie nie moge ich narazie wrzucic
powroce do tematu ustalenia mocy.....
aparat zaplonowy- jezeli chodzi o typ to trudno mi okreslic bo nie wiem jak ale mam numer 1235522332
prezeplywomierz powietrza- wiec tak na tym pudeleczku byla taka mala niebieska okragla nalepka. obok byla 2-ga z napisem 10 (stopni) i pod tym bylo 900.
tak poza tematem to ten przewod paliwowy obklejony zielona tasma okazal sie przetarty wiec musze wymienic jak najszybciej, ale dzis zakleilam na wszelki wypadek nowa
jezeli chodzi o komp. w schowku to jetronic , mam tez foto moze to tez cos pomoze
a teraz pod pugiem
wachacze nie wiem czy o to chodzi pytaliscie czy sa kute, na moje nieznajace sie oko to one wygladaja jak odlane na nich jest jakis numer jak o to, to je podam bo zapisalam- nie wiem czy to o to chodzilo??
stabilizatory tam tez byl jakis numer nie wiem co z nimi mialam sprawdzic czy numer czy co???? jak cos to tez zapisalam
co do miski olejowej to mam zdjecia tej podkladki wiecie co , troszke trudno mi bylo okreslic czy to to bo nie wiem jak to ma wygladac cos tam bylo ale to wieksze bylo miedzy miska a blokiem slinika jakies 5 cm wysokosci 15 dlugosci
a jezeli chodzi o zawieszenie ton zdjecia duzo wyjasnia juz niedlugo je wrzuce ale czy moze mi ktos powiedziec po czym ja mialam niby poznac czy sa od 1.9 czy od 1.6 jak jest cos takiego po czym mozna to poznac to prosze mi powiedziec to moze udziele jakies odpowiedzi, nie wiem czy to tak normalnie jest czy nie ale przymocowane na jedna srube do nadkola no i tez numery mam
to narazie tylko tyle co udalo mi sie zauwazyc........
szanowni PANOWIE!!!
zeby pozniej nie bylo...to bardzo prosze aby nastepnym razem wytlumaczyc mi dokladniej nie tyle jak to wyglada ale gdzie to sie sprawdza bo jak juz sie zdazylam dowiedziec to zrobilam piekne zdjecie kopolki aparatu zaplonowego a nie samego aparatu....no i oczywiscie jak to na kobiete przystalo nr tez spisalam-ale kopolki:):)
a co sie nasmialam z siebie to juz moje!!!
zeby pozniej nie bylo...to bardzo prosze aby nastepnym razem wytlumaczyc mi dokladniej nie tyle jak to wyglada ale gdzie to sie sprawdza bo jak juz sie zdazylam dowiedziec to zrobilam piekne zdjecie kopolki aparatu zaplonowego a nie samego aparatu....no i oczywiscie jak to na kobiete przystalo nr tez spisalam-ale kopolki:):)
a co sie nasmialam z siebie to juz moje!!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak tak - to numer kopolki Co do przeplywomierza to trudno powiedziec Musial bym miec caly boshowski numer, a podalas zalecenia co do ustawienia zaplonu.... ktore sa na tej nalepce... co prawda takie byly w 1.9 GTI ale zdazaly sie tez w 1.6
Mowisz ze masz Jetronica - to super! Bo albo masz 1.6 gti lub 1.9 git, ale jezeli jet to 1.9 to ten najmocniejszy czyli 130KM!
A teraz co do fotek bo juz je widzialem.
Wahacze nie watpliwie sa z GTI (w 1.6 i 1.9 takie same byly)
Stabilizator i drazki reakcyjne tez jak w GTI (tez 1.9 i 1.6 mialy takie same)
Co mnie martwi? To ten przedarty przewod podcisnieniowy od POMPY HAMULCOWEJ!!!!
Wymien go, bo moze zrobic PSYYT i autko "straci" hamulce - pisze w cudzyslowiu, bo hamulec bedzie oczywiscie! ale bedzie dzialal tak jak na wylaczonym silniku, czyli bedzie trzeba uzyc bardzo duzej sily aby zahamowac (z ciekawostek dodam, ze rajdach czesto tak sie jezdzi wlasnie - z wylaczonym wspomaganiem, aby lepiej czuc hamulec! - ja jakos nie potrafilem sie przyzwyczaic ...)
Taki przewod cisnieniowy nie jest drogi, nie musi byc orginal! Wystarczy ze bedzie to przewod cisnieniowy o srednicy otworu wewnetrznego bodajze 8mm.
Martwia mnie tez twoje tarcze hamulcowe, widac na nic zab czasu Przydala by sie wymiana, bo widac juz wyrazny rant... przez to na pewno auto bedzie gorzej hamowalo...
Jak juz jestesmy przy hamulcach, to kup na stacji benzynowej plyn hamulcowy DOT 4 albo DOT 5 jak znajdziesz i wymien takze plyn, bo z tego co widze, to wczesniejszy wlasciciel tym autkiem poprostu jezdzil i jezdzil i nie wydaje mi sie aby plyn zmienial i na pewno jest mocno zawilgocony!! Co moze sie tez kiedys zle skonczyc.
Cena plynu to jakies zawrotne 25zl za buteleczke o ile mnie pamiec nie myli... tylko niech to zrobi mechanior, bo trzeba hamulce odpowietrzyc pozniej i trzeba to zrobic dobrze! Taki plyn powinno sie wymieniac co 2 lata - a niestety wiekszosc polskich kierowcow olewa te sprawe lub poprostu dolewa... a przeciez od tego zalezy nasze bezpieczenstwo.
to narazie tyle
pozniej jeszcze dokladniej bede ogladal fotki...
Mowisz ze masz Jetronica - to super! Bo albo masz 1.6 gti lub 1.9 git, ale jezeli jet to 1.9 to ten najmocniejszy czyli 130KM!
A teraz co do fotek bo juz je widzialem.
Wahacze nie watpliwie sa z GTI (w 1.6 i 1.9 takie same byly)
Stabilizator i drazki reakcyjne tez jak w GTI (tez 1.9 i 1.6 mialy takie same)
Co mnie martwi? To ten przedarty przewod podcisnieniowy od POMPY HAMULCOWEJ!!!!
Wymien go, bo moze zrobic PSYYT i autko "straci" hamulce - pisze w cudzyslowiu, bo hamulec bedzie oczywiscie! ale bedzie dzialal tak jak na wylaczonym silniku, czyli bedzie trzeba uzyc bardzo duzej sily aby zahamowac (z ciekawostek dodam, ze rajdach czesto tak sie jezdzi wlasnie - z wylaczonym wspomaganiem, aby lepiej czuc hamulec! - ja jakos nie potrafilem sie przyzwyczaic ...)
Taki przewod cisnieniowy nie jest drogi, nie musi byc orginal! Wystarczy ze bedzie to przewod cisnieniowy o srednicy otworu wewnetrznego bodajze 8mm.
Martwia mnie tez twoje tarcze hamulcowe, widac na nic zab czasu Przydala by sie wymiana, bo widac juz wyrazny rant... przez to na pewno auto bedzie gorzej hamowalo...
Jak juz jestesmy przy hamulcach, to kup na stacji benzynowej plyn hamulcowy DOT 4 albo DOT 5 jak znajdziesz i wymien takze plyn, bo z tego co widze, to wczesniejszy wlasciciel tym autkiem poprostu jezdzil i jezdzil i nie wydaje mi sie aby plyn zmienial i na pewno jest mocno zawilgocony!! Co moze sie tez kiedys zle skonczyc.
Cena plynu to jakies zawrotne 25zl za buteleczke o ile mnie pamiec nie myli... tylko niech to zrobi mechanior, bo trzeba hamulce odpowietrzyc pozniej i trzeba to zrobic dobrze! Taki plyn powinno sie wymieniac co 2 lata - a niestety wiekszosc polskich kierowcow olewa te sprawe lub poprostu dolewa... a przeciez od tego zalezy nasze bezpieczenstwo.
to narazie tyle
pozniej jeszcze dokladniej bede ogladal fotki...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora