Dziwne strzały
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dziwne strzały
Pomocy
Miałem dzisaj wyjazd w trasę. Po przejechaniu jakis 100km postanowilem wyprzedzić tira pod znaczna górę. W tym celu redukcja na 3-kę i gaz do dechy. Dodam, że normalnie jeżdżę na LPG. Samochód początkowo się rozpędził ale w pewnym momencie zaczą zwalniać i zaczęło strzelać cos. W momencie strzalu nagle zwalnial i tak do nastepnego. Strzały ustępowały po odjęciu gazu ale nie dało się jechać szybciej.
Zatrzymałem się, silnik na luzie pracował równo, przy podgazowaniu wkręcał się normalnie. Olej był uzupełniany przed wyjazdem, tak samo płyn chłodniczy. Przed wyjazdem swieżo zatankowałem gaz.
Po chwili postanowiłem jechać dalej. Było wszystko normalnie aż do powtórzenia podobnej sytuacji (gaz prawie do deski i pod górę, czyli zwiększone obciężenie)
Puzniej jechałen normalnie tak jak wczesniej przed całą akcją ( bez zbytniego dociskania) Auto zachowywało się normalnie. Stabilne przyspieszenia.
Wnioskuję, że te strzały i osłabienie pojawiają się w momencie zwiększonego obciążenia i wcisnięciu prawie do konca pedału gazu.
Co może być tego powodem, z czym to można powiązać
Pozdrawiam
Miałem dzisaj wyjazd w trasę. Po przejechaniu jakis 100km postanowilem wyprzedzić tira pod znaczna górę. W tym celu redukcja na 3-kę i gaz do dechy. Dodam, że normalnie jeżdżę na LPG. Samochód początkowo się rozpędził ale w pewnym momencie zaczą zwalniać i zaczęło strzelać cos. W momencie strzalu nagle zwalnial i tak do nastepnego. Strzały ustępowały po odjęciu gazu ale nie dało się jechać szybciej.
Zatrzymałem się, silnik na luzie pracował równo, przy podgazowaniu wkręcał się normalnie. Olej był uzupełniany przed wyjazdem, tak samo płyn chłodniczy. Przed wyjazdem swieżo zatankowałem gaz.
Po chwili postanowiłem jechać dalej. Było wszystko normalnie aż do powtórzenia podobnej sytuacji (gaz prawie do deski i pod górę, czyli zwiększone obciężenie)
Puzniej jechałen normalnie tak jak wczesniej przed całą akcją ( bez zbytniego dociskania) Auto zachowywało się normalnie. Stabilne przyspieszenia.
Wnioskuję, że te strzały i osłabienie pojawiają się w momencie zwiększonego obciążenia i wcisnięciu prawie do konca pedału gazu.
Co może być tego powodem, z czym to można powiązać
Pozdrawiam
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
może cos z regulacją gazu, jak dasz do dechy to idzie go tyle że nie dopala całego. a generalnie to jak przyspieszasz na gażniku z gazem to nie dawaj od razu do dechy tylko stopniowo. ale to tak na marginesie. najlepiej to jedz do gazownika jakiegoś i nie sprawdzi reg. to może byc powód, ale równie dobrze zupełnie cos innego.a duzo ci pali??
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
WItam!
No wlasnie jak am piszesz jest swierzo po regulacji na analizatorze wiec podejrzewam ze Ci zubozyli mieszanke by normy spelniana ale za mocno i jest zbyt uboga - prawdopodobnie. Zobacz jeszcze czy wszystko ok ze swiecami i przede wszystkim z kablami. Podkrec troche wiecej gazu i bedzie git.
Pozdrawiam
No wlasnie jak am piszesz jest swierzo po regulacji na analizatorze wiec podejrzewam ze Ci zubozyli mieszanke by normy spelniana ale za mocno i jest zbyt uboga - prawdopodobnie. Zobacz jeszcze czy wszystko ok ze swiecami i przede wszystkim z kablami. Podkrec troche wiecej gazu i bedzie git.
Pozdrawiam
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam.
Wracałem dzisiaj z Rzeszowa. Przed wyjazdem odkręciłen o 1/2 obrotu śrubę od gazu. Samochód sprawiał sie dobrze, dużo lepiej przyśpieszał i przy niewielkim wciśnięciu gazu utrzymywał prędkośc pod górę.
Nię robiłem drastycznych experymentów w sensie wciskania do deski pod górę i obserwacje czy zacznie strzelać.
Myślę, że całkiem możliwe było to, że była zbyt uboga mieszanka. Teraz powinno być dobrze.
Myślę, że i tak bedę w najbliższym czasie regulował zawory a jak bedę miał więcej kasy to wymienie uszczelniacze zaworów, uszczelke pod głowicą i pierścienie.
Pozdrawiam
Wracałem dzisiaj z Rzeszowa. Przed wyjazdem odkręciłen o 1/2 obrotu śrubę od gazu. Samochód sprawiał sie dobrze, dużo lepiej przyśpieszał i przy niewielkim wciśnięciu gazu utrzymywał prędkośc pod górę.
Nię robiłem drastycznych experymentów w sensie wciskania do deski pod górę i obserwacje czy zacznie strzelać.
Myślę, że całkiem możliwe było to, że była zbyt uboga mieszanka. Teraz powinno być dobrze.
Myślę, że i tak bedę w najbliższym czasie regulował zawory a jak bedę miał więcej kasy to wymienie uszczelniacze zaworów, uszczelke pod głowicą i pierścienie.
Pozdrawiam
Wybucha gdy się drastycznie zuboży mieszanka: otwierasz na max przepustnice a gazu brakuje.
Regulacja na postoju nie odzwierciedla warunków drogowych: obciążenie, przyspieszanie..
Pisałem już tu kilka obszernych postów o tym.
Odsunąłeś mixer dalej od przepustnicy, nie potrafie ocenić w jakim stopniu ale masz teraz więcej mieszanki w samym dolocie - większe ryzyko
Nie wiem co tam masz w tej instalce od gazu, co nim steruje.
Regulacja na postoju nie odzwierciedla warunków drogowych: obciążenie, przyspieszanie..
Pisałem już tu kilka obszernych postów o tym.
Odsunąłeś mixer dalej od przepustnicy, nie potrafie ocenić w jakim stopniu ale masz teraz więcej mieszanki w samym dolocie - większe ryzyko
Nie wiem co tam masz w tej instalce od gazu, co nim steruje.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne