skrzynia biegów
skrzynia biegów
Witam
1. skrzynia biegów od silnika 1,6 pasuje do 1.9 (to się już dowiedziałem)
i teraz pytanie
czy skrzynia biegów od auta z rocznika 88 bedzie pasować do silnika z rocznika 1991?
pozdrawiam
JAreCK
1. skrzynia biegów od silnika 1,6 pasuje do 1.9 (to się już dowiedziałem)
i teraz pytanie
czy skrzynia biegów od auta z rocznika 88 bedzie pasować do silnika z rocznika 1991?
pozdrawiam
JAreCK
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
czyli mechanicznie ...
Witam
czyli mechanicznie (mocowania) powinno pasować, a co z półośmiami? będą pasować z 1,9? w teorii powinny, ale w praktyce różnie to bywa... jak zapewne wiecie sami najlepiej.
wsteczny rzeczywiscie inaczej ale to kilka chwil żeby sie przyzwyczaić
dzięki za info
czyli mechanicznie (mocowania) powinno pasować, a co z półośmiami? będą pasować z 1,9? w teorii powinny, ale w praktyce różnie to bywa... jak zapewne wiecie sami najlepiej.
wsteczny rzeczywiscie inaczej ale to kilka chwil żeby sie przyzwyczaić
dzięki za info
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
nop właśnie
Witam
no właśnie zastanawiałem się nad włącvzanie tego wstecznego biegu.. pewnie cały mechanizm by trzeba było zmienić.. ehh a to pewnie jest troche zabawy... chyba jednak poszukam nowszej skrzyni
no właśnie zastanawiałem się nad włącvzanie tego wstecznego biegu.. pewnie cały mechanizm by trzeba było zmienić.. ehh a to pewnie jest troche zabawy... chyba jednak poszukam nowszej skrzyni
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
pólosnie nie pasują od 1.9 do zwrotnic i łozysk 1.6 GTI. Zwrotnice mają większe łozyszka i większy otwór na nie takze musiałbyś zmieniać i zwrotnicę z łozyskami żeby założyc pólosie z 1.9 do nadwozia 1.6 GTI
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke
Wsteczny do przodu rozwiązany był na dwa sposoby:
1. Z linką
2. Bez linki
Albo linka odblokowuje w skrzyni przesunięcie wodzika wyboru biegu w skrajne położenie.
Albo zamiast linki w skrzyni jest korek/zaślepka przez co wodzik jest odblokowany na stałe.
Sam pierścień wtedy zwalnia blokadę zaraz pod mieszkiem.
Drugi wariant jest prostszy do zaadoptowania
1. Z linką
2. Bez linki
Albo linka odblokowuje w skrzyni przesunięcie wodzika wyboru biegu w skrajne położenie.
Albo zamiast linki w skrzyni jest korek/zaślepka przez co wodzik jest odblokowany na stałe.
Sam pierścień wtedy zwalnia blokadę zaraz pod mieszkiem.
Drugi wariant jest prostszy do zaadoptowania
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
czyli
Witam,
czyli wystarczy zaślepić dziurę w skrzyni po lince, i wtedy tylko zmiana lewarka w środki na taki z blokadą i bedzie ok
ja chce zalożyć skrzynie od 1,6 z 88 roku do silnika i budy 1,9 z 91 bo..
nie moge jakoś znaleźć w normalnej cenie nowszej skrzyni wiec zostaje kombinowanie, no chyba ze ktoś wie gdzie w okolicach wrocławia jeszce są jakieś "sklepy"
czyli wystarczy zaślepić dziurę w skrzyni po lince, i wtedy tylko zmiana lewarka w środki na taki z blokadą i bedzie ok
ja chce zalożyć skrzynie od 1,6 z 88 roku do silnika i budy 1,9 z 91 bo..
nie moge jakoś znaleźć w normalnej cenie nowszej skrzyni wiec zostaje kombinowanie, no chyba ze ktoś wie gdzie w okolicach wrocławia jeszce są jakieś "sklepy"
- Yahoo
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Włocławek
jeżeli to jest 1,6 to nic nie musisz zmieniać bo półosie od 1,6 pasują do skrzyni od 1,9DAREK1223 pisze:pólosnie nie pasują od 1.9 do zwrotnic i łozysk 1.6 GTI. Zwrotnice mają większe łozyszka i większy otwór na nie takze musiałbyś zmieniać i zwrotnicę z łozyskami żeby założyc pólosie z 1.9 do nadwozia 1.6 GTI
Przypomniało mi się, że sam lewarek z blokadą i pierścieniem może nie starczyć....Potrzebne będą wszystkie wodziki..
Opisuję tutaj jak jest w dieselach ale to też skrzynie BE
Ponieważ blokada odbywa się przy samym lewarku i tam reguluje się takim mimośrodem położenie w którym wchodzi jedynka/dwójka a wsteczny jeszcze nie, to położenie lewarka musi być niezmienne od połozenia/drgań skrzyni!!
Rozwiązane jest to w specyficzny sposób: mechanizm wodzików wyboru biegu pod maską składa się z takiego dziwnego przegubu i jest połączony do skrzyni dwoma wodzikami;
1.wybór beigu
2.sztywno do skrzyni
W ten spośób przesunięcie dźwigni jest zawsze względem skrzyni a nie nadwozia!
Nie wiem jak wyglądją wodziki wyboru biegu przy systemie z linką? Bo przy silnikach TU jest już totalnie uproszczony...
Opisuję tutaj jak jest w dieselach ale to też skrzynie BE
Ponieważ blokada odbywa się przy samym lewarku i tam reguluje się takim mimośrodem położenie w którym wchodzi jedynka/dwójka a wsteczny jeszcze nie, to położenie lewarka musi być niezmienne od połozenia/drgań skrzyni!!
Rozwiązane jest to w specyficzny sposób: mechanizm wodzików wyboru biegu pod maską składa się z takiego dziwnego przegubu i jest połączony do skrzyni dwoma wodzikami;
1.wybór beigu
2.sztywno do skrzyni
W ten spośób przesunięcie dźwigni jest zawsze względem skrzyni a nie nadwozia!
Nie wiem jak wyglądją wodziki wyboru biegu przy systemie z linką? Bo przy silnikach TU jest już totalnie uproszczony...
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne