Wymiana osłony gumowej od strony skrzyni (jest zdjecie)
- sroger
- Nowicjusz
- Posty: 99
- Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Wymiana osłony gumowej od strony skrzyni (jest zdjecie)
Potrzebuję wymienić osłonę gumową od strony skrzyni biegów tak jak na zdjeciu .
Jak to zrobić?
Krok po kroku.
Jak to zrobić?
Krok po kroku.
- Załączniki
-
- półoś prawa.jpg (87.32 KiB) Przejrzano 2303 razy
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
z tego co ja sie orientuje to musisz zdjac wpierw opaske z gumy na przegubie i przez przegub ja przechac w lewo a potem te puszke z guma (nierozlaczna czesc)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- sroger
- Nowicjusz
- Posty: 99
- Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
jak to czesc nierozłączna???Pieraś pisze:z tego co ja sie orientuje to musisz zdjac wpierw opaske z gumy na przegubie i przez przegub ja przechac w lewo a potem te puszke z guma (nierozlaczna czesc)
Mam gumę i chciałbym ją wymienić, trzeba ją wymienić razem z tą puszką czy jak??
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
1podnosisz auto
2spuszczasz olej
3odkręcasz półos , wahacz(sworzen) uchwyt łozyka podporowego
4wyjmujesz pół os
5zdejmujesz łozysko podporowe
6wkręcasz półos w imadło
7przecinakiem lub czym podobnym odginasz osłone metalową od zewnetrznej strony az zejdzie w strone osłony wewnetrznej
8zegerami zdejmujesz na krzyzaku zabezpieczenie
9demontujesz spręzynke i krzyzak
10zdejmujesz ztara osłone
11zakładasz nową osłone
12nakladasz do niej nowego smaru duzo
13wkładasz osłone w imadło
14zakładasz krzyzak i spręzynke
15zegerami zakładasz zabezpieczenie
16naciagasz osłone i zaklepujesz metalową czesc
17gumową czesc sciskasz dołączona opaska
18zakładasz łozysko podporowe
19wkładasz półos do skrzyni uchwytu łozyska podporowego i piasty
20przykrecasz półoś i sworzeń wahacza dokrecasz uchwyt łozyska podporowego
21zalewasz olej
22sprawdzasz wszystko jeszcze raz
23przykrecasz koło
24opuszczasz auto
25jedziesz na próbe
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
2spuszczasz olej
3odkręcasz półos , wahacz(sworzen) uchwyt łozyka podporowego
4wyjmujesz pół os
5zdejmujesz łozysko podporowe
6wkręcasz półos w imadło
7przecinakiem lub czym podobnym odginasz osłone metalową od zewnetrznej strony az zejdzie w strone osłony wewnetrznej
8zegerami zdejmujesz na krzyzaku zabezpieczenie
9demontujesz spręzynke i krzyzak
10zdejmujesz ztara osłone
11zakładasz nową osłone
12nakladasz do niej nowego smaru duzo
13wkładasz osłone w imadło
14zakładasz krzyzak i spręzynke
15zegerami zakładasz zabezpieczenie
16naciagasz osłone i zaklepujesz metalową czesc
17gumową czesc sciskasz dołączona opaska
18zakładasz łozysko podporowe
19wkładasz półos do skrzyni uchwytu łozyska podporowego i piasty
20przykrecasz półoś i sworzeń wahacza dokrecasz uchwyt łozyska podporowego
21zalewasz olej
22sprawdzasz wszystko jeszcze raz
23przykrecasz koło
24opuszczasz auto
25jedziesz na próbe
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony 28 paź pt, 2005 2:00 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
tak puszka z ta guma to calosc
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
doakladnie jak pisze blaszka. zawiez to spowrotem do sklepu i powiedz ze chcesz te gume od strony skrzyni co jest polaczona z puszka
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Takie "zamknięte" są w małych benzyniakach... ale w dieselu
Wewnętrzne przeguby w dieselach zazwyczaj są tak samo jak w Gti takie "konkretniejsze" i guma jest normalnie na opaskę...
W razie czego poproś o gumę do 1,4 chyba powinna pasować tutaj.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Wewnętrzne przeguby w dieselach zazwyczaj są tak samo jak w Gti takie "konkretniejsze" i guma jest normalnie na opaskę...
W razie czego poproś o gumę do 1,4 chyba powinna pasować tutaj.
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
no cóż, mam tą operację za sobą, więc się wypowiem....
ta puszka jest niby nierozbieralna.
w serwisie (np u nas w katowicach na żwirki i wigury) mają taką maszynkę, która "roztacza" to zagięcie, które trzyma w środku gumę (manszetę), i w sumie tylko oni mogą to bezproblemowo otworzyć, wymienić gumę i założyć.
możesz jednak zrobić tak jak ja, czyli odciąć kawałek puszki, jak najbliżej zagięcia, potem wygiąłem to na wierzch, manszeta zamiast do środka na wierzch i na to opaska.
nie wiem tylko jak trwałe to rozwiązanie....
ta puszka jest niby nierozbieralna.
w serwisie (np u nas w katowicach na żwirki i wigury) mają taką maszynkę, która "roztacza" to zagięcie, które trzyma w środku gumę (manszetę), i w sumie tylko oni mogą to bezproblemowo otworzyć, wymienić gumę i założyć.
możesz jednak zrobić tak jak ja, czyli odciąć kawałek puszki, jak najbliżej zagięcia, potem wygiąłem to na wierzch, manszeta zamiast do środka na wierzch i na to opaska.
nie wiem tylko jak trwałe to rozwiązanie....
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]