Jak wyregulować rozrząd Robiłem to w zeszłym roku, ale teraz mi wyleciało z głowy. Musze wymienić wałek i trzeba wszystko poustawiać.
Na kole pasowym mam 2 otwory, na zamachu jest znak- jak go ustawie to bolce na kołach pasowym i rozrządu mają wejść w otwory
Juz zmontowałem wałek i rozrząd tez jest tak jak był wcześniej.
Chciałbym sprawdzić czy jest dobrze...
Chyba coś na kole zamachowym trzeba wypatrywać- jakiegoś znaku cy coś
Powinno być 0 lub kreska która jak dobrze pamiętam pokrywa się z kropką na obudowie skrzyni. Właśnie szukam dokładnego rysunku ale oczywiście jak trzeba to nie można znależć.
Jak masz to ustawione to sprawdź na kole od wałka rozeządu - kropka powinna się pokrywać z ząbkiem na obudowie. Jak się pokrywa to na wszelki wypadek zakręć kluczem silnik tak z dwa obroty - jak się nie zblokuje to pal i powinno być dobrze.
aa własnie gdzie wypatrywac znaku od prawidłowego ustawienia rozrządu? Bo bylem ostatnio u mechanika i niemogł go znalezc? (zabardzo naładowane jest pod maska gti) Aha stroboskop podłączył pod kabel od jednej ze swiec a przypadkiem nie powinno sie podłączyc pod ten główny wychodzacy od cewki??
stroboskop pod kabel 1 cylindra.a znak jest przodu od strony rozrządu.peugeot ma blokady a nie znaki.wiec koło wałka ma otwór,który ma sie zgadzac z otworem w głowicy i tam jest gwint.wkrecasz 8 śrube i tu jest git.a na dole w kole pasowym są otwory[i to jest trudniejsze do wytłumaczenia]ale tam też sie wklada 8 śrube ale tam nie ma gwintu tylko miejsce[odlew] w obudowie pompy olejowej inaczej możesz to tez nazwac blokiem..ale jeżeli chcecie więcej info to dzwon 600430361
Hryno- bede dzisiaj dzwonił do Ciebie.
JA mam na kole pasowym 3 duże otwory i 3 na bolec 10... A z tyłu w bloku - tak z prawej strony koła pasowego- za kołem -widze 2 otwory w bloku z gwintem...