CHŁODNICA OLEJU W GTI

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

CHŁODNICA OLEJU W GTI

Post autor: 205MI16 »

Wiem że był taki temat. Przeczytałem i się nie dowiedziałem jednej rzeczy: Jak jest podpięty wymiennik ciepła (ten pod filtrem oleju)?
1. Czy do głównego obiegu wody?
2. czy do oddzielnej chłodnicy wody?

Ad. 1 Jeśli tu to w którym miejscu?
Ad. 2 Gdzie się umieszcza tą chłodnicę?
invictus

Post autor: invictus »

Jezeli chodzi ci o wodna chlodnice oleju to jest podpiety do glownego obiegu -nie powiem ci teraz dokladnie jak bo juz ciemno jest a pamiec mnie zawodzi.
fotka mojej -patrzac w dol mniej wiecej pomiedzy reflektorem kierowcy a grillem za podkladka(jak widzisz)
Załączniki
chlodnic.jpg
chlodnic.jpg (39.36 KiB) Przejrzano 1387 razy
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Ja mam 4 wyjścia z pompy wody (2,0 16V) więc jedno mogę dać na wymiennik ale gdzie drugie wpiąć? Myślałem zrobić króciec do chłodnicy ale przy 2,0 kompletnie nie ma miejsca. Poza tym u Ciebie wymiennik jest "luzem" - u mnie jest na bloku i po założeniu filtra mam około 3 cm do chłodnicy - totakie małe OT nie związane z podłączeniem.
invictus

Post autor: invictus »

no ui mnie zamiast filtra na bloku jest podkladka przykrecana na 2 sruby z wychodzacymi 2 wezami(te na dole zdjecia)
nie wiem jak to wyglada w 2.0 ale wydaje mi sie ze mozna to zrobic podobnie.
W sumie moje chyba fabryczne nie jest :wink:
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Też kiedyś pytałem gdzie to wpiąć.. :wink:
I też mam na bloku z filtrem 3cm od chłodnicy :wink:
w 205 TD oryginalnie chłodnica wody jest jeszcze grubsza i chłodnica oleju ma specyficzny kształt tak że filtr jest wkręcany w nią pionowo od góry...
Na szczęście dolny pas poddał się bez problemu odgięciu i już nawet można zmienić filtr:)
Nie doszedłem wkońcu jak dokładnie powinna być wpięta do wody...
W miejscu zaślepki w głowicy wstawiłem króciec (w starym dieselu do podgrzewania paliwa) i idzie do podgrzewanego filtra paliwa, z filtra do chłodnicy oleju, i trójnik na powrocie z nagrzewnicy..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
invictus

Post autor: invictus »

jutro porobimy z moralezem foty jak toto jest u mnie
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 11:31 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 2 razy.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Dziękuję Piweł.
Chyba zrobię tak jak Ty masz tylko trochę ciasno jest tam koło zaślepki w chłodnicy.
ODPOWIEDZ