CHŁODNICA OLEJU W GTI
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
CHŁODNICA OLEJU W GTI
Wiem że był taki temat. Przeczytałem i się nie dowiedziałem jednej rzeczy: Jak jest podpięty wymiennik ciepła (ten pod filtrem oleju)?
1. Czy do głównego obiegu wody?
2. czy do oddzielnej chłodnicy wody?
Ad. 1 Jeśli tu to w którym miejscu?
Ad. 2 Gdzie się umieszcza tą chłodnicę?
1. Czy do głównego obiegu wody?
2. czy do oddzielnej chłodnicy wody?
Ad. 1 Jeśli tu to w którym miejscu?
Ad. 2 Gdzie się umieszcza tą chłodnicę?
Jezeli chodzi ci o wodna chlodnice oleju to jest podpiety do glownego obiegu -nie powiem ci teraz dokladnie jak bo juz ciemno jest a pamiec mnie zawodzi.
fotka mojej -patrzac w dol mniej wiecej pomiedzy reflektorem kierowcy a grillem za podkladka(jak widzisz)
fotka mojej -patrzac w dol mniej wiecej pomiedzy reflektorem kierowcy a grillem za podkladka(jak widzisz)
- Załączniki
-
- chlodnic.jpg (39.36 KiB) Przejrzano 1386 razy
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Ja mam 4 wyjścia z pompy wody (2,0 16V) więc jedno mogę dać na wymiennik ale gdzie drugie wpiąć? Myślałem zrobić króciec do chłodnicy ale przy 2,0 kompletnie nie ma miejsca. Poza tym u Ciebie wymiennik jest "luzem" - u mnie jest na bloku i po założeniu filtra mam około 3 cm do chłodnicy - totakie małe OT nie związane z podłączeniem.
Też kiedyś pytałem gdzie to wpiąć..
I też mam na bloku z filtrem 3cm od chłodnicy
w 205 TD oryginalnie chłodnica wody jest jeszcze grubsza i chłodnica oleju ma specyficzny kształt tak że filtr jest wkręcany w nią pionowo od góry...
Na szczęście dolny pas poddał się bez problemu odgięciu i już nawet można zmienić filtr:)
Nie doszedłem wkońcu jak dokładnie powinna być wpięta do wody...
W miejscu zaślepki w głowicy wstawiłem króciec (w starym dieselu do podgrzewania paliwa) i idzie do podgrzewanego filtra paliwa, z filtra do chłodnicy oleju, i trójnik na powrocie z nagrzewnicy..
I też mam na bloku z filtrem 3cm od chłodnicy
w 205 TD oryginalnie chłodnica wody jest jeszcze grubsza i chłodnica oleju ma specyficzny kształt tak że filtr jest wkręcany w nią pionowo od góry...
Na szczęście dolny pas poddał się bez problemu odgięciu i już nawet można zmienić filtr:)
Nie doszedłem wkońcu jak dokładnie powinna być wpięta do wody...
W miejscu zaślepki w głowicy wstawiłem króciec (w starym dieselu do podgrzewania paliwa) i idzie do podgrzewanego filtra paliwa, z filtra do chłodnicy oleju, i trójnik na powrocie z nagrzewnicy..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne