cewka dead ??
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
cewka dead ??
wczoraj gdy zapadly juz egipskie ciemnosci otworzylem maske na pracujacym silniku i moim oczom ukazal sie ciekawy widok, iskry przeskakujace miedzy cewka a jej obudowa... owszem samochod jak zimny jest. to kulture pracy ma raczej ch...., ale liczylem na kable. Pytanie, ile da sie z tym jeszcze pojezdzic ? ile kosztuje cewka ?
silnik tu3m
silnik tu3m
-
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
ALLEGRO !!!
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70013339
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70246508
ja mam cewke z opla jakiegos
a ile z tym pojedzisz ???? do pierwszysch powazniejszych opadów deszczu !!! bo ci bedzie zalewało woda i lipa !!!
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70013339
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70246508
ja mam cewke z opla jakiegos
a ile z tym pojedzisz ???? do pierwszysch powazniejszych opadów deszczu !!! bo ci bedzie zalewało woda i lipa !!!
Moj Peugeot to typowy SZCZUR !!!
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
tylko skad mam miec pewnosc, ze to z allegro nie jest w takim stanie jak moja, dzialac dziala ale ma przebicia...
co do tych opadow deszczu to przesadzasz...bo deszcze nie leci z nieba na silnik, a w czasie jazdy do komory wlatuje powietrze ktore ma duza wilgotnosc, ale silnik i jego elementy sie nagrzewaja wiec to nie problem gorsze jest odpalanie rano przy duzej wilgotnosci...niestety juz pare razy mialem okazje sie przekonac, ale myslalem ze to kable
co do tych opadow deszczu to przesadzasz...bo deszcze nie leci z nieba na silnik, a w czasie jazdy do komory wlatuje powietrze ktore ma duza wilgotnosc, ale silnik i jego elementy sie nagrzewaja wiec to nie problem gorsze jest odpalanie rano przy duzej wilgotnosci...niestety juz pare razy mialem okazje sie przekonac, ale myslalem ze to kable
-
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
po to ci dalem linki na ALLEGRO zebys wiedzial ile to mniej wiecej kosztuje bo o cene chyba tez pytałes !
a co do deszczu to nie wydaje mi sie ze przesadzam jechalem samochodem ktory mial przebicia na kablach po ulewie i jakos woda doszla do kabli mimo tego ze silnik był rozgrzany i mialo to niby wszystko parowac hehehe
cewka urzywka 50zl nawet bym sie nie zastanawial nad kupnem nowej przed zimą!!!
chyba ze wszystko ci odparuje !!! heheheh
pozdrawiam
a co do deszczu to nie wydaje mi sie ze przesadzam jechalem samochodem ktory mial przebicia na kablach po ulewie i jakos woda doszla do kabli mimo tego ze silnik był rozgrzany i mialo to niby wszystko parowac hehehe
cewka urzywka 50zl nawet bym sie nie zastanawial nad kupnem nowej przed zimą!!!
chyba ze wszystko ci odparuje !!! heheheh
pozdrawiam
Moj Peugeot to typowy SZCZUR !!!
-
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
koszt 50zl to nioe fortuna przynajmniej tak mi sie wydaje ale jaka to przyjemnisc jak wsiadasz z ranca do wozu pali od kopa ty tylko muzyczke ogrzewanie i plyniesz ....................... do pracy hehehehehhehe
nie koniecznie nowa uzywka tez moze znakomicie sie sprawowac !!!!!
nie koniecznie nowa uzywka tez moze znakomicie sie sprawowac !!!!!
Moj Peugeot to typowy SZCZUR !!!
-
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 09 cze pt, 2006 9:25 am
- Posiadany PUG: 205 1.4 GR i 206 :D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
jak sie temat zakonczyl ?
bo dzis ujrzalem to samo, mianowicie cos auto od 2 dni przy niskich obrotach tak do 2000 szczegolnie na 1 i 2, zaczelo szarpac (przy jezdzie w korku ze stala niska predkoscia i przy ruszaniu, kiedy dodaje wiecej gazu), i to wszystko na gazie na benzynie wydaje mi sie ze jest ok. Calkiem przypadkiem podnioslem maske a kalbe zaplonowe swieca jak neonowki a cewka i po prawej i po lewej stronie przy obudowie rowniez, i wdodatku cos w okolicy cewki "cyka" i wtedy nagle spadaja obroty poczym odrazu wracaja spowrotem. Dlatego interesuje mnie czy wymiana cewki pomogla bo kable wymienic musze napewno
Pozdrawiam
bo dzis ujrzalem to samo, mianowicie cos auto od 2 dni przy niskich obrotach tak do 2000 szczegolnie na 1 i 2, zaczelo szarpac (przy jezdzie w korku ze stala niska predkoscia i przy ruszaniu, kiedy dodaje wiecej gazu), i to wszystko na gazie na benzynie wydaje mi sie ze jest ok. Calkiem przypadkiem podnioslem maske a kalbe zaplonowe swieca jak neonowki a cewka i po prawej i po lewej stronie przy obudowie rowniez, i wdodatku cos w okolicy cewki "cyka" i wtedy nagle spadaja obroty poczym odrazu wracaja spowrotem. Dlatego interesuje mnie czy wymiana cewki pomogla bo kable wymienic musze napewno
Pozdrawiam
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
wymienilem cewke na nowa, ale niewiele sie zmienilo, przyczyna kiepskiej kultury pracy byl luz palca na osce aparatu zaplonowego, co do twoich objawow to sprawdz czy wszystkie kable dobrze siedza na stykach(swiece,aparat,cewka), przy okazji mozesz posciagac gumowe oslony z kabli i spradzic czy zatrzaski(wsuwki) nie sa skorodowane i czy dostatecznie ciasno siedza