zamula
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
zamula
tzn kiedy jest zimny (a czasem nawet na ciepło) zdaża mu się szczególnie na 1 i 2 biegu przy rozpędzaniu zamulić. Mimo wciskania pedału gazu w pewnym przedziale obrotów auto nie przyspiesza, słychać że silnik przerywa i po pewnym czasie znowu dostaje kopa.
Zauważyłem też że po jeździe ma mokrą rurę wydechową, nie żeby ciekło, ale jest mocno zwilżona.
Możliwe, że nie dopala mieszanki? What the ... ?
Zauważyłem też że po jeździe ma mokrą rurę wydechową, nie żeby ciekło, ale jest mocno zwilżona.
Możliwe, że nie dopala mieszanki? What the ... ?
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
ja tez tak mam ale nie czuc by silnik calkiem przerywal tylko poprostu jak wdepne w podloge to tak jakby sie dlawil (jak polonez bez ssania) raz tak zrobi i jedzie pozniej. uwazam ze to normalne jak na odpalony silnik mu depniesz to ma prawo bo nie ma takiego smarowania chyba.
tak wiec jak mam zimny silnik to na 1 czy 2 raczej biegu lekko przymuli a potem juz idzie normalnie
tak wiec jak mam zimny silnik to na 1 czy 2 raczej biegu lekko przymuli a potem juz idzie normalnie
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
to nie smarowanie tylko po prostu za duzo paliwa...Pieraś pisze:ja tez tak mam ale nie czuc by silnik calkiem przerywal tylko poprostu jak wdepne w podloge to tak jakby sie dlawil (jak polonez bez ssania) raz tak zrobi i jedzie pozniej. uwazam ze to normalne jak na odpalony silnik mu depniesz to ma prawo bo nie ma takiego smarowania chyba.
tak wiec jak mam zimny silnik to na 1 czy 2 raczej biegu lekko przymuli a potem juz idzie normalnie
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
serio?! ... myślałem, że to po prostu ssanie zapodaje too much gas na zimnym silniku z rana, tymbardziej gdy mu jeszcze mocno przydepuje, ale to się też zdaża na ciepłym :/ sprawdzałem czy iskra gdzieś nie przeskakuje przed chwilą ale wszystko ganz.
Jest jakiś motyw na to by lepiej dopalał mieszankę? (za wyjątkiem sprężarki :] )
Jest jakiś motyw na to by lepiej dopalał mieszankę? (za wyjątkiem sprężarki :] )
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
no wlasnie napisales mniej wiecej to co ja wyzej...iveras pisze:serio?! ... myślałem, że to po prostu ssanie zapodaje too much gas na zimnym silniku z rana
zresetuj kompa -moze pomoze...
ogolnie za duzo paliwa podaje -nie tylko na ssaniu... przy takij ilosci paliwa, ze przymuli to powinien zakopcic -sprawdz -niech ktos za toba jedzie i obserwuje wydech w poszukiwaniu czarnego dymu
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
to była taka egzaltacjainvictus pisze:no wlasnie napisales mniej wiecej to co ja wyzej...iveras pisze:serio?! ... myślałem, że to po prostu ssanie zapodaje too much gas na zimnym silniku z rana
zresetuj kompa -moze pomoze...
generalnie dym z wydechu wydobywa się bez przerwy rano po odpałce i przy ruszaniu, kiedy potrza więcej go przygazować ale to raczej olejinvictus pisze:ogolnie za duzo paliwa podaje -nie tylko na ssaniu... przy takij ilosci paliwa, ze przymuli to powinien zakopcic -sprawdz -niech ktos za toba jedzie i obserwuje wydech w poszukiwaniu czarnego dymu
Może czujnik jaki? Alibo sonda?
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
"krótko" dla mnie trwa, np. noc, albo wypicie 0.5l piwa "Krótko" dla mnie to także spędzenie całego dnia na forum
w porównaniu, np. do wieczności, to kopci kurewsko krótko!
To jest moment, 1 sec i wszystko. Ale powiadam, na niebiesko, na ciepłym silniku potrafi kopcić NON STOP uszczelniacze wymienie during regulacji zaworów
to jaka jeszcze może być przyczyna zamulania?
w porównaniu, np. do wieczności, to kopci kurewsko krótko!
To jest moment, 1 sec i wszystko. Ale powiadam, na niebiesko, na ciepłym silniku potrafi kopcić NON STOP uszczelniacze wymienie during regulacji zaworów
to jaka jeszcze może być przyczyna zamulania?
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
filtr paliwa to dobry argument! Dotychczas wiedziałem o nim dwie rzeczy - że gdzieś jest, i że kiedyś musiał być przecież wymieniany! wymienie
Ale rura jest mokra po jeździe, czyli powinna być sucha (no chyba, że na fajnej benzynie jeżdżę - 75% benzyny w benzynie )
Ale rura jest mokra po jeździe, czyli powinna być sucha (no chyba, że na fajnej benzynie jeżdżę - 75% benzyny w benzynie )
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"