Gasnie na cieplym silniku !!
- OZzi
- Junior
- Posty: 444
- Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Gasnie na cieplym silniku !!
Mam problem...Bo moj nowy nabytek, gasnie...jak jest cieply silnik.
i pozniej nie da sie go odpalic...Tylko trzeba poczekac jakies 5 min. i odplala normalnie...i za jakis czas pochodzi troche i znowu gasnie...
Dzieje sie tak tylko na cieplym silniku... Co moze byc tego przyczyna ?? Moze juz spotkaliscie sie z takim przypadkiem.
i pozniej nie da sie go odpalic...Tylko trzeba poczekac jakies 5 min. i odplala normalnie...i za jakis czas pochodzi troche i znowu gasnie...
Dzieje sie tak tylko na cieplym silniku... Co moze byc tego przyczyna ?? Moze juz spotkaliscie sie z takim przypadkiem.
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Przegrzewa się cewka??? Ewentualnie moduł, coś z tego bym obstawiał
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Może to być wina aparatu. Ja miałem aparat zwykły z przerywaczem w moim mi16 i objaw miałem podobny. Cewka parzyła po 2-3 minutach pracy silnika i iskra zanikała. Przyczyną była wada aparatu który gubił przerwę a przyczyny nie mógł znaleźć nawet fachman starej daty co na takich aparatach zęby zjadł.
W gaźniku może Ci się zatkała dysza wolnych obrotów i dopóki auto idzie na ssaniu to jest ok a potem gaśnie jak ssanie się wyłącza - pod warunkiem że masz automatyczne ssanie. Jak masz zwykłe na linkę to będzie na bank wina elektryki (zaplonu).
W gaźniku może Ci się zatkała dysza wolnych obrotów i dopóki auto idzie na ssaniu to jest ok a potem gaśnie jak ssanie się wyłącza - pod warunkiem że masz automatyczne ssanie. Jak masz zwykłe na linkę to będzie na bank wina elektryki (zaplonu).
- OZzi
- Junior
- Posty: 444
- Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Mam reczne ssanie, tylko w sumie jak odpalam go na ssaniu to nie zwiekszaja mu sie wogole obroty...!! To tez mnie dziwi...205MI16 pisze:Może to być wina aparatu. Ja miałem aparat zwykły z przerywaczem w moim mi16 i objaw miałem podobny. Cewka parzyła po 2-3 minutach pracy silnika i iskra zanikała. Przyczyną była wada aparatu który gubił przerwę a przyczyny nie mógł znaleźć nawet fachman starej daty co na takich aparatach zęby zjadł.
W gaźniku może Ci się zatkała dysza wolnych obrotów i dopóki auto idzie na ssaniu to jest ok a potem gaśnie jak ssanie się wyłącza - pod warunkiem że masz automatyczne ssanie. Jak masz zwykłe na linkę to będzie na bank wina elektryki (zaplonu).