Gasnie na cieplym silniku !!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Gasnie na cieplym silniku !!

Post autor: OZzi »

Mam problem...Bo moj nowy nabytek, gasnie...jak jest cieply silnik.
i pozniej nie da sie go odpalic...Tylko trzeba poczekac jakies 5 min. i odplala normalnie...i za jakis czas pochodzi troche i znowu gasnie...
Dzieje sie tak tylko na cieplym silniku...:( Co moze byc tego przyczyna ?? Moze juz spotkaliscie sie z takim przypadkiem.
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Rychu
Uzalezniony
Posty: 609
Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Rychu »

Przegrzewa się cewka??? Ewentualnie moduł, coś z tego bym obstawiał 8)
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

A gaśnie Ci bez względu czy jedziesz czy stoisz?
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

Tak
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

No to zapowietrzanie baku odpada.
Chyba Rychu ma rację z tą cewką - tylko jaka jest tego przyczyna. Jeszcze przychodzi mi do głowy coś z zasilaniem paliwa, ale to w gaźnikach z automatycznym ssaniem tak czasami się działo - a Ty masz wtrysk jak dobrze pamiętam?
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

Nie ja mam gaznik :( niestety....
Wiec jutro jade na sprawdzenie do mechanika...tylko nie wiem co mu mam powiedziec...co moze byc to przyczyna...
A moze cos z aparatem zaplonowym ??
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Może to być wina aparatu. Ja miałem aparat zwykły z przerywaczem w moim mi16 i objaw miałem podobny. Cewka parzyła po 2-3 minutach pracy silnika i iskra zanikała. Przyczyną była wada aparatu który gubił przerwę a przyczyny nie mógł znaleźć nawet fachman starej daty co na takich aparatach zęby zjadł.
W gaźniku może Ci się zatkała dysza wolnych obrotów i dopóki auto idzie na ssaniu to jest ok a potem gaśnie jak ssanie się wyłącza - pod warunkiem że masz automatyczne ssanie. Jak masz zwykłe na linkę to będzie na bank wina elektryki (zaplonu).
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

205MI16 pisze:Może to być wina aparatu. Ja miałem aparat zwykły z przerywaczem w moim mi16 i objaw miałem podobny. Cewka parzyła po 2-3 minutach pracy silnika i iskra zanikała. Przyczyną była wada aparatu który gubił przerwę a przyczyny nie mógł znaleźć nawet fachman starej daty co na takich aparatach zęby zjadł.
W gaźniku może Ci się zatkała dysza wolnych obrotów i dopóki auto idzie na ssaniu to jest ok a potem gaśnie jak ssanie się wyłącza - pod warunkiem że masz automatyczne ssanie. Jak masz zwykłe na linkę to będzie na bank wina elektryki (zaplonu).
Mam reczne ssanie, tylko w sumie jak odpalam go na ssaniu to nie zwiekszaja mu sie wogole obroty...!! To tez mnie dziwi...
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
OZzi
Junior
Posty: 444
Rejestracja: 23 lip sob, 2005 9:56 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: OZzi »

Cewka i modul poszedl :) Ale juz jest Ok...;]
GREEN p0wEr !!
http://www.ozzi.205.pl
Obrazek
ODPOWIEDZ