przekładka GTi do zwykłej "budy"

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Paweel

przekładka GTi do zwykłej "budy"

Post autor: Paweel »

jak w temacie pytanie głównie do osób mocno zorientowanych !
jakie kłopoty mogą mnie czekać jakbym np. zechciał sobie przeżucić silnik i wszystkie KOMPLETNIE wszystkie gadżety z GTi do budy np. 1.1

dla zdziwionych NIE INTERESUJE MNIE SZCZEP ANI KOMBINACJA W PAPIERACH a bude do GTi w super stanie znaleźć to chyba cud.



dodatkowo za taką przeżutką przemawia fakt że od niedawna REALNIE nikogo nie interesuje numer silnika w aucie !!! a stawka OC dla 1.1 będzie "nieco" niższa szczególnie że auto jak zostanie to będzie tylko do przelotów rekreacyjnie ... :twisted:
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

nie ma żadnych problemów.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

będzie problem z przełożeniem plastikowych poszerzeń na błotniki zwykłej budy
Paweel

Post autor: Paweel »

Yahoo pisze:będzie problem z przełożeniem plastikowych poszerzeń na błotniki zwykłej budy

:lol:


nie mogłem sie powstrzymać :)
To NAPRAWDĘ nie będzie PROBLEM :)
bo niewykluczone że kupię wersję 5D i zostanie 1.1 LOOK :) tylko wszystkie podzespoły mechaniczne oraz wnętrze dostanie z mojego GTi :)
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Przerabiałem ten temat. Z detali to dziurę w ścianie grodziowej na wiązkę do kompa musisz zrobić. Jak będziesz miał budę z leżaka to musisz uchwyt do łapy silnika na prawej podłużnicy wspawać.
Ale największym problemem jest to że buda od 1,1 będzie miała dużo mniej zgrzewów niż w gti - i to jest podstawowa różnica w karoseriach. Kiedyś czytałem porównanie karoserii clio 1,4 a 1,8 16V - praktycznie 16 ma 2 razy więcej zgrzewów żeby buda była sztywna i wytrzymała mocny motor i sztywne zawieszenie.
Wiadomo że łatwiej kupić zadbaną budę od słabego puga ( ja tak też zrobiłem) ale żeby to miało sens na dłuższą metę warto by było obspawać ją w newralgicznych miejscach.
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

Paweel pisze:
Yahoo pisze:będzie problem z przełożeniem plastikowych poszerzeń na błotniki zwykłej budy

:lol:


nie mogłem sie powstrzymać :)
To NAPRAWDĘ nie będzie PROBLEM :)
bo niewykluczone że kupię wersję 5D i zostanie 1.1 LOOK :) tylko wszystkie podzespoły mechaniczne oraz wnętrze dostanie z mojego GTi :)
bardzo się cieszę, że dałem ci powód do śmiechu
DAREK1223
Junior
Posty: 137
Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wiśniowa

Post autor: DAREK1223 »

trzebay było wyciąć tylnie nadkole na to symboliczne jajko żeby pasowało poszerzenie .
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke :)
ODPOWIEDZ