Problem z obrotami- zbyt nisko spadają...
- NMike
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Problem z obrotami- zbyt nisko spadają...
Problem z obrotami- zbyt nisko spadają... Jak przygazuje, to po odjęciu gazu silnik po prostu gaśnie na hamowaniach. Nie wiem co mam jeszcze kręcić...
Regulacja na przepływomierzu nie pomogła- obecnie jest ustawiony tak jak wcześniej.
Regulacja na przepustnicy też dużo nie dała.
Może zapłon- chociaż obroty rozną szybko ii równo do odcięcia- nic nie przerywa.
Zaworek w aparacie zapłonowym jest ok- bębenek odbija, ciśnienie w gumowym wężyku jest.
Panowie, co to może być...
Małe podsumowanie: Dzisiaj robiłem testy drogowe i na 4 próbach wyszło mi przyspieszenie śrenio 8,5 sec. Spalanie na razie niewiadome. Zaoszczedzilem na simeribgu walka rozrzadu i go na nowy nie wymienilem- skutek- olejj mi zasikal troche tyły
Ponadto odpalanie tylko na pych- wieniec na zamachu jest zjechany i musze go jutro wymienić Rozrusznik sie ślizga i lipa z odpalaniem. Jak to zrobie to jeszcze pozostaje obniżenie belki, dokończenie maski i dolotu. I z zewnątrz też troche popracuje- ale to raczej na wiosne...
Regulacja na przepływomierzu nie pomogła- obecnie jest ustawiony tak jak wcześniej.
Regulacja na przepustnicy też dużo nie dała.
Może zapłon- chociaż obroty rozną szybko ii równo do odcięcia- nic nie przerywa.
Zaworek w aparacie zapłonowym jest ok- bębenek odbija, ciśnienie w gumowym wężyku jest.
Panowie, co to może być...
Małe podsumowanie: Dzisiaj robiłem testy drogowe i na 4 próbach wyszło mi przyspieszenie śrenio 8,5 sec. Spalanie na razie niewiadome. Zaoszczedzilem na simeribgu walka rozrzadu i go na nowy nie wymienilem- skutek- olejj mi zasikal troche tyły
Ponadto odpalanie tylko na pych- wieniec na zamachu jest zjechany i musze go jutro wymienić Rozrusznik sie ślizga i lipa z odpalaniem. Jak to zrobie to jeszcze pozostaje obniżenie belki, dokończenie maski i dolotu. I z zewnątrz też troche popracuje- ale to raczej na wiosne...
Peugeot 205 1,6 GTi
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
powiem co o tym mysle -wnioskow nie napisze bo sie na tym nie znam, ale:
komp jezeli masz zamknieta przepustnice i obroty powyzej jakiejs wartosci odcina paliwo, jak spadna ponizej jakiejs wartosci wylacza odcinke. Jezeli sygnal o obrotach dla kompa jest zly to za pozno daje paliwo i w efekcie zdycha -takie jest moje zdanie -co za to odpowiada nie wiem
komp jezeli masz zamknieta przepustnice i obroty powyzej jakiejs wartosci odcina paliwo, jak spadna ponizej jakiejs wartosci wylacza odcinke. Jezeli sygnal o obrotach dla kompa jest zly to za pozno daje paliwo i w efekcie zdycha -takie jest moje zdanie -co za to odpowiada nie wiem
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
moze wtrysk do czyszczenia ??
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.