Ustrojstwo trzymające lewarek od biegów w pozycji "luz&
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ustrojstwo trzymające lewarek od biegów w pozycji "luz&
Jest zamontowane bodajrze w saniach. Ma to nie pozwalac learkowi od biegow telepać sie na boki.
Jak sie to nazywa? i czy da sie to kupic nowe?
Jak sie to nazywa? i czy da sie to kupic nowe?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
-
- Junior
- Posty: 116
- Rejestracja: 16 paź ndz, 2005 11:55 am
- Posiadany PUG: megane 1.6 16v coupe ss
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznan
a ja gdzies slyszalem ze lewarek powinien miec luz i ze w czasie jazdy nie nalezy na nim trzymac reki jak sie biegu nie zmienia bo cos tam sie wtedy wyciera i skrzynia siadzie a w kazdym razie znajomej siadl golfik po 2 latach znaczy skrzynia i po rozmowie w serwisie powiedzieli ze to od jazdy z reka na lewarku-nie mial luzu
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Tylko jak wyjme to na szrot bede musial rowerem pojechacinvictus pisze: Kupic nowe raczej sie da ale polecialbym z tym na szrot (nie wiem jak to sie nazywa-wyjabym i wzial ze soba)
Sprobuje zapytac o nowe, mysle ze cos takiego nie powinno byc drogie.
W niedziele chlopaki majstrują zlocik to połaże im po autkach i potelepie lewarkiem Zobaczymy czy jest lepiej niz u mnie...
Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
ja mam szereg sprezynek na tych dżwigienkach. ponadto zawsze będac w kanale zarzucam je towotem. a jeśli chodzi o to ustrojstwo <tak jest u mnie> wystające z sań i zakonczone kulką, na którym opiera sie długa rurka odpowiadająca za ruchy na boki, to między sanie a to co włazi na tą kulke wsadziłem jakąś tulejke gumową która jest troszke zciśnięta teraz. generalnie ładnie sie biegi wrzuca, a na poczatku wyglądało to jak w ikarusie:]
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
wiesz. moje metody wychodza z założenia ze nie warto w to inwestować bo 205 pochłonie każdą sume a i tak zawsze coś będzie w kolejce do naprawy. jeśli to dostaniesz i masz flote to wymien. ale jeśli lubisz troszke pokombinować to kombinuj, a kase np.:na panne wyrzuć. :] <efekt ten sam, kasa zmarnowana, ale o ile milej zmarnowana >
Były różne te ustrojstwa.. Nie wiem jak wygląda w dieselu ze skrznią BE3 a sądząc po roku taką chyba masz...
Przy skrzyniach BE1 stopień skomplikowania był większy niż w MA o dodatkowy wodzik kompensujący ruchy samej skrzyni..
Wydaje mi się że 205 ma jeden z najgorzej rozwiązanych mechanizmów zmiany biegów..
Przy skrzyniach BE1 stopień skomplikowania był większy niż w MA o dodatkowy wodzik kompensujący ruchy samej skrzyni..
Wydaje mi się że 205 ma jeden z najgorzej rozwiązanych mechanizmów zmiany biegów..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Ja u siebie też miałem taki luz na drążku (przy wsadzaniu piątki pasażer musiał kolano zabierać ). Okazało się, że ta "śrubka z kulką na końcu" była niedokręcona i tak sobie latała. A problem pojawił się przy dokręcaniu - bo się urwała i trzeba było dokupić. Coś koło 20zł chyba zapłaciłem na szrocie.