Poszukuje specjalisty od napawania i frezowania
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
To bardzo dziwne stwierdzenie bo podobno 4x4 najlepiej czuje się na nawierzchniach sypkich i śliskich. Mój kolega który kupił sobie Subaru Legacy mówi ze to sam miód w porównaniu z FWD.Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
Musze sprawdzić sam ...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Tak jak pisałem w zimie na śniegu ma wystarczającą moc żeby poszaleć. Co do obracania na śliskim to Pieraś ma trochę racji - łatwo nim bączka wykręcić ale jednocześnie każdy winkiel idziesz pełnym slajdem.krzycho pisze:A powiedz mi nie osłabiał go zbytnio ten napęd 4x4 ? Bo to kawał silnika ale 4x4 też swoje pochłania205MI16 pisze: Miałem Mi 4x4 - w zimie jest fantastyczny {w lecie trochę} za słaby więc nie przerabiaj na FWD bo będziesz żałował
Potrzebna jest duża praktyka w jeździe 4x4 z permamentnym napędem a 405 taki ma.
A co do subaru to trochę inna bajka w napędzie i prowadzeniu się
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
To ciekawa teza bo 4 napedowka mozesz sterowac kaza osia osobno(w ograniczonym zakresie), trudniej o bledy i samochod je bardziej wybacza. Nie wiem czy jezdziles 4x4, ale to jest bajka
On akurat ma stosunkowo stary model z 1996 roku z podstawowym silnikem 2.0 120 km.205MI16 pisze:A co do subaru to trochę inna bajka w napędzie i prowadzeniu się
Zresztą - nigdy nie jeździłem ale chciałbym zobaczyć jak to jest. Tylko że...tym samochodem ma jeździć również moja żona i to często więc zeby mi rowów nie pozwiedzała bo mi serce pęknie.
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Nie wiem jak Twoja jeździ ale moja ciagnie Juniora do 6 tys. na jedynce , potem to samo na dwójce a potem spokojnie, w zakręty wpada nie zdejmując nogi z gazu. Nawet Diesla nie chciała bo stwierdziła że tam nie mozna tak po obrotach pojechac a ona to lubi
No i przycisk trabki równie dobrze mógłby być zrealizowany jak przełącznik na desce albo podłączony na stałe po zapłonie
Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.invictus pisze:Pieraś pisze:jesli chodzi o 4x4 zima to slyszalem ze nie jest to najlepsze zwlaszcza gdy Cie obroci bo mozna baczka latwo wywinac
To ciekawa teza bo 4 napedowka mozesz sterowac kaza osia osobno(w ograniczonym zakresie), trudniej o bledy i samochod je bardziej wybacza. Nie wiem czy jezdziles 4x4, ale to jest bajka
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkiePieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
No to odmienne style jazdy mają. Moja max 70 po prostej i czasami w zakręciekrzycho pisze:Nie wiem jak Twoja jeździ ale moja ciagnie Juniora do 6 tys. na jedynce , potem to samo na dwójce a potem spokojnie, w zakręty wpada nie zdejmując nogi z gazu. Nawet Diesla nie chciała bo stwierdziła że tam nie mozna tak po obrotach pojechac a ona to lubiNo i przycisk trabki równie dobrze mógłby być zrealizowany jak przełącznik na desce albo podłączony na stałe po zapłonie
![]()
Ale generalnie to ja rozbijam wszystkie sprzety w domu tak więc jestem dobrej myśli
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
moja też setki nie przekracza ale również tą stówą usiłuje wchodzić w zakręty i parkować pod domem. Ogólnie pedał hamulca to jej najgorszy wróg.Kiedyś jak miałem 305 to jej siostra tak sie wczuła w jazde że urwała dźwignie zmiany biegów
tak więc to rodzinne jest.
A powracając do sprawy regeneracji wielowypustu to jak coś uda Ci się załatwić to daj znać - będę bardzo wdzięczny
a tu masz link do zdjec:
http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
A powracając do sprawy regeneracji wielowypustu to jak coś uda Ci się załatwić to daj znać - będę bardzo wdzięczny
a tu masz link do zdjec:
http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/
Wlasnie o tym mowie Pieras... jak chcesz tylny naped to gaz+hamulec...krzycho pisze:Paietajcie że w tej 405 jest permamenty napęd 4x4 i nie da sie go wyłączyć. Jest natomiast wiskoza i można tył rzucić ręcznym a przednie dalej ciągną - a to jest milutkiePieraś pisze:... mozesz ale tu mowimy o zalaczonym trybie 4x4 ... jak przod i tyl jest wlaczony to jak Cie obroci troche to wcisnij gaz. powodzenia.