Problem z obrotami- zbyt nisko spadają...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Nie, maja za sobą 900km
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

kurde a ja wlalem tego badziwia do czyszczenia i nic nie pomoglo
invictus

Post autor: invictus »

a co?? juz caly bak zes wyjezdzil?? Przeciez brudne wtryski nie objawiaja sie tym, ze po puszczeniu gazu obroty na chwile za nisko spadaja :wink:
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

kurde ja czyscilem tym preparatem i nic nie dalo, nie wiem moze lewe powierze ciagnie, ale na gazie jest ok, albo moze cos z czujnikiem polozenia chyba znow pojade na kompa
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

a czym sie objawiaja? ze np w obroty ciezko wchodzi? albo przerywa tak?
invictus

Post autor: invictus »

Jedziesz sobie spokojnie nagle sru -efekt jakby paliwo sie skonczylo, za chwile znow ciagnie. Jak jedziesz "niespokojnie" i nie ma takich objawow to znaczy ze wtryski sa brudne
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

ja mam taka akcje ze przy niskich obrotach szarpie tak od 1500-2000 jest ok ale ponizej to tragedia
invictus

Post autor: invictus »

wyglada na duzo falszywki... ale to tak na dalekie oko :wink:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jak panewke obroci, to tez beda takie objawy... zwlaszcza na cieplym silniku... jak ci auto odpala na goracym silniku ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

bez problemow sprawdzalem juz czujnik polozenia przepustnicy ale jest ok, a ta gorna sroba na przepustnicy jak powinna byc ustawiona bo to jest chyba lewe powietrze tak? wogole na benzynie szarpie i jakos tak plynnie mu to nie idzie na gazie jest calkiem inaczej, gaz ma od 2002 roku i mysle ze od tamtej pory byl bardzo zadko jezdzony na benzynie albo wogoole
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

No dobra, a co myślicie o moich obrotach- zna ktoś dokładną przyczyne :?:
Czy może pozostać przy opcji złego składu mieszanki...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
invictus

Post autor: invictus »

Sprawdzales te bledy kompa??
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Nie, nie mam miernika...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

NMike a nie masz mozliwosci gdzies go do kompa wpiac ?? przynajmniej wykluczylbys ewentualnie elektronike... badz odrazu usterke znalazl
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Wymieniłem ostatnio sporo w osprzęcie i jeszcze nie ustawiałem. Znajdze chwile to podjade do regulacji.

A słuchajcie. Wymieniłem sobie lewą półośke z piastą i tarczą, i sie okazało, ze w gti były różne tarcze i piasty :wink:
Teraz musze wymienić kompletnie prawą strone ze wszystkim :mrgreen: Juz mi sie nie chce...
Ale nareszcie auto normalnie odpala, nie steka, nie zgrzyta. Wystarczyło wymienić wieniec na kole zamachowym. Przy okazji jak ktoś będzie szukał rozrusznika i znajdzie taki mały, to w gti takie były- jest prawie o 2 kg lżejszy :D - a pasuje i odpala autko :mrgreen:
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
ODPOWIEDZ