Problem z obrotami- zbyt nisko spadają...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jak panewke obroci, to tez beda takie objawy... zwlaszcza na cieplym silniku... jak ci auto odpala na goracym silniku ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- IGI
- Junior
- Posty: 240
- Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
bez problemow sprawdzalem juz czujnik polozenia przepustnicy ale jest ok, a ta gorna sroba na przepustnicy jak powinna byc ustawiona bo to jest chyba lewe powietrze tak? wogole na benzynie szarpie i jakos tak plynnie mu to nie idzie na gazie jest calkiem inaczej, gaz ma od 2002 roku i mysle ze od tamtej pory byl bardzo zadko jezdzony na benzynie albo wogoole
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
NMike a nie masz mozliwosci gdzies go do kompa wpiac ?? przynajmniej wykluczylbys ewentualnie elektronike... badz odrazu usterke znalazl
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- NMike
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Wymieniłem ostatnio sporo w osprzęcie i jeszcze nie ustawiałem. Znajdze chwile to podjade do regulacji.
A słuchajcie. Wymieniłem sobie lewą półośke z piastą i tarczą, i sie okazało, ze w gti były różne tarcze i piasty
Teraz musze wymienić kompletnie prawą strone ze wszystkim Juz mi sie nie chce...
Ale nareszcie auto normalnie odpala, nie steka, nie zgrzyta. Wystarczyło wymienić wieniec na kole zamachowym. Przy okazji jak ktoś będzie szukał rozrusznika i znajdzie taki mały, to w gti takie były- jest prawie o 2 kg lżejszy - a pasuje i odpala autko
A słuchajcie. Wymieniłem sobie lewą półośke z piastą i tarczą, i sie okazało, ze w gti były różne tarcze i piasty
Teraz musze wymienić kompletnie prawą strone ze wszystkim Juz mi sie nie chce...
Ale nareszcie auto normalnie odpala, nie steka, nie zgrzyta. Wystarczyło wymienić wieniec na kole zamachowym. Przy okazji jak ktoś będzie szukał rozrusznika i znajdzie taki mały, to w gti takie były- jest prawie o 2 kg lżejszy - a pasuje i odpala autko
Peugeot 205 1,6 GTi