Problem z obrotami- zbyt nisko spadają...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
invictus

Post autor: invictus »

NMike pisze:Nie, nie mam miernika...
Ja mowie o bledach kompa, a nie zebys kazdy czujnik z osobna badal...
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

No tak, ale żeby te błędy sprawdzić to musz ecos do kostki pdpiąć...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
invictus

Post autor: invictus »

?? W jeden z 2 pinow wciskasz jakis 2m kabelek siadasz za kolko, wlaczasz zaplon i kabelek na 5s do masy. i patrzysz na kontrolke -w edku masz tabele kodow
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

ustawcie panowie przepustnice prawidłowo (musi być odpowiednio otwarta a jest zbyt przymknięta) i powinien objaw ustąpić. Można ustawiać na vakuometr jeśli ktoś madostęp do takiego co ma w zakresie 65mbar albo na "słuch".

Tomek
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Mam cały czas tą samą przepustnice, wcześniej było wszystko ok.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

A nie kręciłeś śrubą zderzaka ustawiajacym przepustnicę podczas remontu?

Tomek
invictus

Post autor: invictus »

Przeciez wtedy obroty nie wracalyby na 900...
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

No jasne, że kręciłem, prawie za każdym razem :D
Ale to sądze jednak ta mieszanka...
Regulacja przepustnicy i tak nie pomaga...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

Panowie aby dobrze się zrozumieć macie dwie śruby jedna od polożenia przepustnicy a druga od kanału obejściowego przepustnicy ustawiająca wolne obroty. Trzeba najpierw dobze utastawic tą pierwsza czyli przepustnicę, musi być lekko uchylona a dopiero wolne obroty skorygować tą druga.

Mmike, sprawdź czy masz połaczenie z czujnikiem temperatury silnika zamontowanego na kolektorze wodnym obok zaworu powietrza dodatkowego, czesto tez się urywa tuż przy wtyczce. Numer przewodu zdaje się 41. Też brak tego sygnału może powodować taki objaw.
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Mam wszystko podłączone-sprawdzałem.
Przepustnice mam wyregulowaną tak, że to pyknięcie jest w odpowiednim momencie.
Co do regulacji mosiążną śrubą to moge nią kręcić w każdą ze stron, a obroty i tak po przygazowaniu spadają do min i wtedy gaśnie.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

sorry że nie napisałem wcześniej ale "to pykniecie" (regulacja położenia czujnikaprzepustnicy) regulujesz po ustawieniu przepustnicy a nie tak że regulujesz przepustnicę do czujnika położenia przepustnicy. Ta mosięzna śrubka jest tylko regulacją dokładna pr obr na biegu jałowym.
Tak przy okazji jaki masz silnik na jakim wtrysku, bo były różne przepustnice.

Tomek
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

No ja wiem, to jest do czego innego. Mosiężna jest do regulacji na jałowym.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
invictus

Post autor: invictus »

Tomb dobrze gada, ale jezeli obroty wracaja na swoje polozenie to watpie czy regulacja przepustnicy cos da... co nie oznacza, ze czarodziejskim francuskim sposobem nie da 8)7
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: NMike »

Na pewno nie da. To jest to co Invictus na samym początku stwierdziłeś.
To jest poprawna diagnoza :)
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

Macie racje ale:
jak zamkniecie całkowicie przepustnicę to klapka przepływki na chwilę wejdzie w położenie całkowicie zmknięte i silnik się nie podniesie. możecie zrobić taki eksperyment przy pracy na biegu jałowym ustawiając plapkę przepływki w położenie zamknięte dosłownie na jeden impuls i zgaśnie na mur beton.

Sumując jak nie chcecie uchylić trochę przepustnicy, która jest wg was dobrze ustawiona to może coś da jeszcze zmiana przepływki, bo ta którą macie ma za dużą bezwładność, ale tylko nówka bo używki zachowują sie podobnie.
ODPOWIEDZ