Różnica między silnikami ( XU9JA 130KM ) a ( XU9JAZ 122KM)
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Ja już przepisałem. Bo własnie doszła do mnie książka Etzolda i sie podziele z wami kumple
http://www.para.republika.pl/Dane.htm
i jak????
http://www.para.republika.pl/Dane.htm
i jak????
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Fajna tabelka, ale na tabliczce z typem silnika sa inne oznaczenia i pogtrzebny jest katalog zeby je rozszyfrowac.Para... pisze:Ja już przepisałem. Bo własnie doszła do mnie książka Etzolda i sie podziele z wami kumple
http://www.para.republika.pl/Dane.htm
i jak????
Swoja droga to jakby miec odpowiednie katalogi to po numerze seryjnym moznaby dojsc jaki to typ silnika, ktory rok itp.
ja swój silnik rozpoznałem własnie po tych kodach.Jak podawałem numer nadwozia to każdy mówił że mam silnik TU3, a jak się póżniewj okazało(dzięki 3 symbolom na tabliczce obok właściwych numerów silnika)mam silnik owszem TU3 ale za trójką jeszcze oznaczenie CP ,czyli TU3CP.
Może ktoś z forumowiczów poda mi swoje symbole z tej tabliczki a ja spróbuje wg tego odczytać jego rodzaj silnika(chcę się przekonać czy to jest wiarygodna metoda.
Może ktoś z forumowiczów poda mi swoje symbole z tej tabliczki a ja spróbuje wg tego odczytać jego rodzaj silnika(chcę się przekonać czy to jest wiarygodna metoda.
Rodzaje silników w zaleznosci odnr nadwozia i pare innych symboli macie wyjaśnionych na stronie http://www.205gti.com w zakładce peugeot 205 technic/chassis number.
POzdro
Tomek
POzdro
Tomek
-
- Nowicjusz
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 sie śr, 2003 8:54 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sandomierz
Kto mi wyjasni dlaczego to jest takie pokrecone?
Raz jest napisane ze silnik XU9JA ma 128KM nastepnie gdzie indziej pisza ze 130 KM (czy to jest zaokraglenie?:)) i ze to jest silnik bez kata i sondy z wtryskiem LE2-Jetronic.
silnik XU9JAZ 120KM i czasami 122KM, katalizator i sonda, wtrysk Motronic
opierajac sie na tabeli ze strony
http://www.205gti.com/techchassisnr.htm
Example chassisnumber: VF320AA8225000000
Engine code: : . . . . . AA8 . . . . . . . . . . >> XUD7T
wyniklo ze moj Engine code to . . . . .CD6. . . . . . . . . .>> XU9J1
i ze jest to jakis dziwny silnik o ktorym tu na forum nikt nie mowi:
tylko 102KM, wtrysk LU2-Jetronic, troszeczke slabsze osiagi niz 120 i 128
w ksiażce Etzolda pisza ze tarcze z tylu maja tylko auta z silnikami 120 i 128 KM, to niby mam typ 102KM tylko skad sie tam tarcze na tyle wziely??
Nadal nie wiem jaki mam typ silnika:(, przygladalem sie wtryskom ale na nich nie jest napisana nazwa --moge powiedziec tyle ze sa żółtego koloru, auto jest z 90 roku.
Nie zalezy mi na tym ile mam koni moze byc i 102 i 130 bo przeciez jak sie okaze ze ma 130 KM to samochod szybciej nie zacznie jezdzic ) chodzi o fakt swiadomosci czym sie jezdzi.
Raz jest napisane ze silnik XU9JA ma 128KM nastepnie gdzie indziej pisza ze 130 KM (czy to jest zaokraglenie?:)) i ze to jest silnik bez kata i sondy z wtryskiem LE2-Jetronic.
silnik XU9JAZ 120KM i czasami 122KM, katalizator i sonda, wtrysk Motronic
opierajac sie na tabeli ze strony
http://www.205gti.com/techchassisnr.htm
Example chassisnumber: VF320AA8225000000
Engine code: : . . . . . AA8 . . . . . . . . . . >> XUD7T
wyniklo ze moj Engine code to . . . . .CD6. . . . . . . . . .>> XU9J1
i ze jest to jakis dziwny silnik o ktorym tu na forum nikt nie mowi:
tylko 102KM, wtrysk LU2-Jetronic, troszeczke slabsze osiagi niz 120 i 128
w ksiażce Etzolda pisza ze tarcze z tylu maja tylko auta z silnikami 120 i 128 KM, to niby mam typ 102KM tylko skad sie tam tarcze na tyle wziely??
Nadal nie wiem jaki mam typ silnika:(, przygladalem sie wtryskom ale na nich nie jest napisana nazwa --moge powiedziec tyle ze sa żółtego koloru, auto jest z 90 roku.
Nie zalezy mi na tym ile mam koni moze byc i 102 i 130 bo przeciez jak sie okaze ze ma 130 KM to samochod szybciej nie zacznie jezdzic ) chodzi o fakt swiadomosci czym sie jezdzi.
Witam!
Były takie silniki jak mówisz w 205 102KM. Z zewnątrz sie niczym szczególnym nie różniły poza tym że były zabudowane w budzie o wyglądzie cywilnej 205.
Jest on zabudowany w budzie od GTI?
A tak apropos ciekawy jestem ile ostało się prwadziwych GTI z oryginalnie nabitymi numerami nadwozia?
Kilka pytań dodatkowych rozpoznawczych:
- jaki masz kolektor dolotowy, aluminiowy czy plastikowy?
- czy posiada katalizator, lub sondę lambda (jeśli ktoś nie wyciął katalizatora),
- czy ma weglowy pochłaniacz par paliwa.
To tyle na razie, może będę Ci w stanie pomóc:
Tomek
Były takie silniki jak mówisz w 205 102KM. Z zewnątrz sie niczym szczególnym nie różniły poza tym że były zabudowane w budzie o wyglądzie cywilnej 205.
Jest on zabudowany w budzie od GTI?
A tak apropos ciekawy jestem ile ostało się prwadziwych GTI z oryginalnie nabitymi numerami nadwozia?
Kilka pytań dodatkowych rozpoznawczych:
- jaki masz kolektor dolotowy, aluminiowy czy plastikowy?
- czy posiada katalizator, lub sondę lambda (jeśli ktoś nie wyciął katalizatora),
- czy ma weglowy pochłaniacz par paliwa.
To tyle na razie, może będę Ci w stanie pomóc:
Tomek