ludzie!! pomocy!! ładowanie na poczatek...
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
ludzie!! pomocy!! ładowanie na poczatek...
...a raczej jego brak. Kontrolka dzinie świruje. raz sie nie pali a raz delikatnie żarzy. napięcie na akumulatorze waha sie od 12,3V <czyli brak ład> do 14.8V <czy to nie za dużo??> na wolnych obrotach. szczotki wymienione, bierznie w dobrym stanie, diody sie trzymaja. czy to regulator?? z doswiadczenia wiem że albo jest on dobry albo wali sie i
a) idzie na zwarcie co powoduje napięcie gotujące akumulator
b) rozwarcie i nic z ładowania.
a tu jakieś zawiriwania. w pon. kupuje reg. ale nie jestem przekonany czy zakończe na tym przygode.
next problem to plama na dywaniku w postaci borygo po odpaleniu ogrzewania. i teraz pytanie czy to jakas standardowa awaria czy indywidualizm mojego bolida. Pytam bo dostęp do nagrzewnicy jest słaby a może do jakas duperela. POMOCY!! I DZIĘKI
a) idzie na zwarcie co powoduje napięcie gotujące akumulator
b) rozwarcie i nic z ładowania.
a tu jakieś zawiriwania. w pon. kupuje reg. ale nie jestem przekonany czy zakończe na tym przygode.
next problem to plama na dywaniku w postaci borygo po odpaleniu ogrzewania. i teraz pytanie czy to jakas standardowa awaria czy indywidualizm mojego bolida. Pytam bo dostęp do nagrzewnicy jest słaby a może do jakas duperela. POMOCY!! I DZIĘKI
Mialem to samo tzn swirowala mi kontrolka nawet mialem takie cos ze kontrolka nawet nie gasla po wyjeciu kluczyka ze stacyjki... Pojechalem do "fachowca" i powiedzial mi ze to regulator napiecia padl kupilem nowy i dalej to samo jak sie okazalo padly alternator teraz mam z reni 5 bo to to samo i jest ok tylko wiem ze juz brac nikogo na kable nie moge zima bo od tego juz dwa razy zjebalem. OT jesli chcesz to moge ci sprzedac moj regulator napiecia uzywany ale sprawny bo jak pisalem wyzej w moim przypadku to nie byla jego wina a stary mam sprawdzony u elektryka i sie nadaje
PS 14.8v to chyba jednak za duzo
ps 2 moja rada zacznij kombinowac od alternatora konkretnie od szczotek
Pozdro
PS 14.8v to chyba jednak za duzo
ps 2 moja rada zacznij kombinowac od alternatora konkretnie od szczotek
Pozdro
tak ale jak nie dzialal poprawnie to ladowania nie bylo szmergiel jezdzil muzyczki sluchal itd i powoli go rozladowywal teraz szmergiel mowi ze po jakims czasie gasnie czyli alternator podladowuje i gasnie . Ja mialem tak w zimiie niby alternator ladowal ale jak postal troszku i sie rozladowal to chwile sie lampka tliła. Ja bym podladowal to nic nie kosztuje . No chyba ze jest calkiem zjebany alternator a nie regulator napiecia i wtedy dupa .
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
stawiam na niedotarte szczotki, przynajmnijej tak z obserwacji, bo paru kilosach przeszło zapalanie lampki. Tamten reg. nie był całkiem walnięty. miał duze wahania napięcia. mozliwe ze to jeszcze cos innego ale zycie pokaże.teraz bardziej martwie się kapaniem z nagrzewnicy. chyba to wina łączenia przewodów metalowych wychodzących z komory z plastikiem nagrzewnicy, ale pewnosci nie mam. troche lipa bo podczas jazdy mam mokra nogawke
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
w trabim kiedys mialem ze sie zarzylo i byly to szczotki a tu to nie wiem, bo rowniez moga byc styki nie teges
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
moze problem z masa ?? masz dobrze oczyszczony styk w miejscu polaczenia przewodu masowego z silnikiem ? (i karosa)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- ice_man
- Nowicjusz
- Posty: 70
- Rejestracja: 08 sie pn, 2005 11:29 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 405 1.4 ( poddawany ciągłym modyfikacją )
- Numer Gadu-gadu: 2376108
- Lokalizacja: Świdnik k. Lublina
Dopisze sie do tego posta bo nie chce tworzyc nowego. Mam problem z ładowaniem, wracałem i swiatła zaczęły mi przygasac, az juz wogle ledwo co swieciły, kontroleczka od ładowania lekko sie jarzyła, wymieniłem same szczotki bo za cały regulator zaspiewali mi 80 PLN!! , wymieniłem szczotki naciagnołem pasek, podładowałem akumulator, przekerecam zapłon pali sie kontroleczka ładowania wszystko OK, odpalam jade przejerzdzam 10km i juz nie mam swiateł gasze auto i juz go nie odpalam akumulator rozładowany:-( gdzie sie podział prad, co jest nietak czy to wina alternatora?? czy moze jednak powinienem wymienic regulator napiecia ??
http://www.ice_man_lbn.205.pl
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
musisz pomierzyć napięcie na zaciskach. jeśli jest w granicach 13,5 do 14, 5 przy 3000 obr/min to reg działa. jeśli nie to....cholera wie. najszybciej regulator szlag trafił i poszedł na rozwarcie, i nie ma nap. na rotorze <nap Będzie rzędu 12 V>. u mnie po wymianie szczotek i reg. wszytko jest ok. no nie do końca. ładuje ładnie, a kontrolka sie i tak żarzy. POZDRO!!