Problem z obrotami- zbyt nisko spadają...
- IGI
- Junior
- Posty: 240
- Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
a ja panowie pokrecilem to tu to tam w przepustnicy i jest git obroty nie spadaja tak gwaltownie i stoja tak na 900 i nawet jak jade i zmieniam bieg to nie ma szarpniecia a wczesniej bylo no ale spalanie to mam h..... nigdy nie jezdzilem na paliwie a teraz postanowilem pojezdzic to wyszlo mi 13l/100
Otworzysz i tez zgasnie na mur betontomb pisze:Macie racje ale:
jak zamkniecie całkowicie przepustnicę to klapka przepływki na chwilę wejdzie w położenie całkowicie zmknięte i silnik się nie podniesie. możecie zrobić taki eksperyment przy pracy na biegu jałowym ustawiając plapkę przepływki w położenie zamknięte dosłownie na jeden impuls i zgaśnie na mur beton.
I owszem, chodziło mi tylko że przy całkowitym zamknięciu przepustnicy na chwillę, obejściowy kanał nie wystarcza ze wzgledu na dynamikę i zamyka całkowicie przepływkę na ułamek sekundy a to wystarcza że się nie podniesie silnik.
Jak mu w druga strone zadasz to go zalejesz i też zgaśnie.....
chciałem tylko chłopakom pomóc...
Tomek
Jak mu w druga strone zadasz to go zalejesz i też zgaśnie.....
chciałem tylko chłopakom pomóc...
Tomek
Moze i masz racje -sprobowac nie zawadzi, ale sprawdze w dzien u siebie i zoabaczy czy jest minimalnie uchylonatomb pisze:I owszem, chodziło mi tylko że przy całkowitym zamknięciu przepustnicy na chwillę, obejściowy kanał nie wystarcza ze wzgledu na dynamikę i zamyka całkowicie przepływkę na ułamek sekundy a to wystarcza że się nie podniesie silnik.
Jak mu w druga strone zadasz to go zalejesz i też zgaśnie.....
chciałem tylko chłopakom pomóc...
Tomek
-
- Junior
- Posty: 116
- Rejestracja: 16 paź ndz, 2005 11:55 am
- Posiadany PUG: megane 1.6 16v coupe ss
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznan
nie bo chodzi o to ze alternator czy co to tam jest nie jest w stanie doladowac i to ma wplyw na cala reszte jesli chodzi o prace silnika to tak jak na rozladowanym akumulatorze nie odpalisz i tu sie dzieje podobnie- moj kumpel z roboty mial to przy golfie zmienil i skonczyly sie problemy ze spadkiem obrotow-a ja go sam wysmialem jak slyszalem o zmianie akula
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt: