ludzie!! pomocy!! ładowanie na poczatek...

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

a tak po przemysleniu....pomiary napewno pokażą ci 12 V. w końcu nie masz ładowania. w pierwszej walce wymien reg. co dalej...sam na tym poprzestałem
Obrazek
Awatar użytkownika
ice_man
Nowicjusz
Posty: 70
Rejestracja: 08 sie pn, 2005 11:29 pm
Posiadany PUG: Peugeot 405 1.4 ( poddawany ciągłym modyfikacją )
Numer Gadu-gadu: 2376108
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: ice_man »

Wymieniłem same szczotki, ładowanie jest kontrolka działa bez problemów, ale jest cos takiego jak mruganie swiateł wszystkich tych co podswietlaja zegary i tych na zewnatrz. Co to jest czyzby regulator napiecia juz był do niczego ?? ładowanie jest w granicach normy 13.6 V
http://www.ice_man_lbn.205.pl
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

To i ja sie podlaczam :)

Mam podobny efekt jak ice_man tez przygasaja mi kontrolki, szestotliwosc przygasania zalezy od obciazenia (ilosci wlaczonych odbiornikow pradu) oraz od obrotow.

Chce wyjac alternator i obejrzec, nie zaszkodzi napewno wymienic szczotki, i sprawdzic regulator. Napiecie ladowania mam ciut przy wysokie i juz na wolnych obrotach mam 15V... Ale czy regulator moze byc tez powodem przygasania?

I teraz pytanko jeszcze gdzie kupic taki regulator? Nowy w sklepie czy zuwanany? Ile ksoztuje nowy? Da sie kupic bez problemu w powiedzmy InterCarsie ?

Pozdrawiam!
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

15 V to stanowczo za duzo!! wygotuje ci wode z akumulatora. regulator do wymiany.
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

ja ostatnio kupowalem regulator Valeo nowy i kosztowal 50 zl.
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

a zarzaca kontrolka to byla dioda w ukladzie prostowniczym. ale juz po problemie. :)
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

aroslaw: gdzie kupowales?
Ja tez mam alternator Valeo.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

taki sklep z czesciami do francuzow w lubinie
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Jakie powinno byc napiecie na akumulatorze podczas prawodlowej pracy alternatora?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

podczas ładowania chyba 13,8V, oczywiście nie z długimi światłami, ogrzewaniem tylnej szyby, wzmacniaczem 800W, i tak dalej:) ale nie powinno spaść poniżej 12V
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

No nic... w takim razie musze wygrzebac alternator i poogladac... przy okazji pewnie szczotki sobie wymienie...

Dzis mierzylem u kolegi w MAtizie... napiecia na aku przy odpalonym silniku bylo 14,5V... to niby tez zaduzo...
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
invictus

Post autor: invictus »

14.2 to norma
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

A co do nagrzewnicy .Miałem taki sam problem i okazało sie ze wystarczyło dogniesc miejsca połączenia czesci metalowej z obudowami po obu stronach chłodniczki.takie drobniutkie wypustki z blachy. Nagrzewnice wyciaga sie banalnie od strony kierowcy odkrecasz rurki doprowadzajace wode i jeszcze chyba ze 2 srobki i wypychasz wymiennik ciepła od strony pasarzera w strone kierowcy.
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Czy regulatory do alternatorow Valeo beda sie od siebie roznic? Bo dzwonilem do sklepu i gosciu mowi ze mam poprostu regulator napiecia do alternatorow valeo... i tylko spytal czy dwa czy jeden przewod do niego wchodzi.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

no no mnie sie tez pytal czy z jednym czy z dwoma kabelkami. ja mam z jednym
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
ODPOWIEDZ