Wymieniłem same szczotki, ładowanie jest kontrolka działa bez problemów, ale jest cos takiego jak mruganie swiateł wszystkich tych co podswietlaja zegary i tych na zewnatrz. Co to jest czyzby regulator napiecia juz był do niczego ?? ładowanie jest w granicach normy 13.6 V
Mam podobny efekt jak ice_man tez przygasaja mi kontrolki, szestotliwosc przygasania zalezy od obciazenia (ilosci wlaczonych odbiornikow pradu) oraz od obrotow.
Chce wyjac alternator i obejrzec, nie zaszkodzi napewno wymienic szczotki, i sprawdzic regulator. Napiecie ladowania mam ciut przy wysokie i juz na wolnych obrotach mam 15V... Ale czy regulator moze byc tez powodem przygasania?
I teraz pytanko jeszcze gdzie kupic taki regulator? Nowy w sklepie czy zuwanany? Ile ksoztuje nowy? Da sie kupic bez problemu w powiedzmy InterCarsie ?
podczas ładowania chyba 13,8V, oczywiście nie z długimi światłami, ogrzewaniem tylnej szyby, wzmacniaczem 800W, i tak dalej:) ale nie powinno spaść poniżej 12V
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
A co do nagrzewnicy .Miałem taki sam problem i okazało sie ze wystarczyło dogniesc miejsca połączenia czesci metalowej z obudowami po obu stronach chłodniczki.takie drobniutkie wypustki z blachy. Nagrzewnice wyciaga sie banalnie od strony kierowcy odkrecasz rurki doprowadzajace wode i jeszcze chyba ze 2 srobki i wypychasz wymiennik ciepła od strony pasarzera w strone kierowcy.
Czy regulatory do alternatorow Valeo beda sie od siebie roznic? Bo dzwonilem do sklepu i gosciu mowi ze mam poprostu regulator napiecia do alternatorow valeo... i tylko spytal czy dwa czy jeden przewod do niego wchodzi.