ZIMOWA SZKOLA JAZDY!!
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
ZIMOWA SZKOLA JAZDY!!
Witam!!
Wraz z Kaktusem (ktory ma uszkodzony komputer) serdecznie zapraszamy w te niedziele na lotnisko w Kamieniu Slaskim (kolo Opola) na ZIMOWA SZKOLE JAZDY.
Organizatorem szkolenia jest Automobilklub Opolski http://www.akopolski.w.pl
Szkolenie jest DARMOWE!!
Trwa od 11:00 do 15:00 w te nedziele tj 25 stycznia!
A tutaj cytat ze strony automobilklubu opolskiego:
Automobilklub Opolski zaprasza wszystkich kierowcow do wziecia udzialu w szkoleniu z zakresu techniki jazdy w warunkach zimowych. Szkolenie odbedzie sie w dniu 25-01-2004 na Lotnisku w Kamieniu Slaskim w godzinach 11.00 - 15.00.
Szkolenie jest BEZPLATNE, udzial wziac moga wszyscy kierowcy dysponujacy samochodem. Zajecia odbywac sie beda w formie praktycznej i beda prowadzone przez doswiadczonych kierowcow rajdowych i wyscigowych.
Celem szkolenia jest przyblizenie podstaw techniki jazdy, w warunkach sliskiej nawierzchni, dla typowych sytuacji mogacych wystapic w normalnym ruchu drogowym :
- ruszanie i prowadzenie pojazdu, predkosc bezpieczna
- hamowanie i omijanie przeszkody
- poslizg kontrolowany i jazda w zakrecie
PRZYJMOWANIE ZGLOSZEN :
Do dnia 23-01-2004 : Automobilklub Opolski, Wroclawska 102, Opole, tel. 47 45 919
W dniu 25-01-2004 : Lotnisko w Kamieniu Slaskim, tel. 0 601 745 919
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!!
Wraz z Kaktusem (ktory ma uszkodzony komputer) serdecznie zapraszamy w te niedziele na lotnisko w Kamieniu Slaskim (kolo Opola) na ZIMOWA SZKOLE JAZDY.
Organizatorem szkolenia jest Automobilklub Opolski http://www.akopolski.w.pl
Szkolenie jest DARMOWE!!
Trwa od 11:00 do 15:00 w te nedziele tj 25 stycznia!
A tutaj cytat ze strony automobilklubu opolskiego:
Automobilklub Opolski zaprasza wszystkich kierowcow do wziecia udzialu w szkoleniu z zakresu techniki jazdy w warunkach zimowych. Szkolenie odbedzie sie w dniu 25-01-2004 na Lotnisku w Kamieniu Slaskim w godzinach 11.00 - 15.00.
Szkolenie jest BEZPLATNE, udzial wziac moga wszyscy kierowcy dysponujacy samochodem. Zajecia odbywac sie beda w formie praktycznej i beda prowadzone przez doswiadczonych kierowcow rajdowych i wyscigowych.
Celem szkolenia jest przyblizenie podstaw techniki jazdy, w warunkach sliskiej nawierzchni, dla typowych sytuacji mogacych wystapic w normalnym ruchu drogowym :
- ruszanie i prowadzenie pojazdu, predkosc bezpieczna
- hamowanie i omijanie przeszkody
- poslizg kontrolowany i jazda w zakrecie
PRZYJMOWANIE ZGLOSZEN :
Do dnia 23-01-2004 : Automobilklub Opolski, Wroclawska 102, Opole, tel. 47 45 919
W dniu 25-01-2004 : Lotnisko w Kamieniu Slaskim, tel. 0 601 745 919
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!!
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Czesc!! Tu KAKTUS (goscinnie z kompa Samera)
A wiec szkolka sie skonczyla... i bylo bardzo fajnie!! Pawel Dytko (Mistrz Polski w GSMP) uczyl jezdzic! Najpierw wsiadal do samochodu "delikwenta" i z nim pokonywal trase jako kierowca, pozniej drugi raz pokonywal trase jako pasazer, a trzeci raz trase jechal juz sam delikwent bez Pawla. Samochodow bylo cos okolo 60-70, oprocz tego na innych probach instruktorami byli: Tomasz Chamielec, i Rafal Cielma - kumpel z klubu, kierowcy Wyscigowi.
Ja jednak szkolilem sie indywidualnie Co zakonczylo sie raz ladowaniem w zaspie i 30 minutowym wyciaganiem auta za pomoca innego samochodou i grupki 6 ludzi, nastepnie udalo mi sie urwac wydech - ciekawe doswiadczenie A takze wykrecic pelnego ... a moze nawet dwa pelne altoneny przy 140km/h - jeszcze bardziej ciekawe doswiadczenie Troche za wczesnie zlozylem autko do zakretu i troche za mocno hehe... nie udalo sie juz tego wyciagnac.
Ogolnie fajna zabawa, pierwszy raz w zyciu latalem bokami przy 120-130km/h Czulem sie niczym na zawodach DRIFTU Oczywiscie taka jazda nie ma za wiele wspolnego z szybka jazda rajdowa, ale mozna sie nauczyc dobrych odruchow, i mozna sie nakrecic kierownica... najdluzszy bok to cos okolo 300 - 350 metrow... udalo sie przejechac 2 prawe zakrety jednym dlugim bokiem - pozniej jechalem normalnie ten sam dystans i patrzylem na licznik.
W sumie na lotnisku nawinalem na licznik 80kilometrow szalonej jazdy
BYLO BARDZO FAJNIE!!
Byla nawet jedna 205 GTI Ktora udalo mi sie dojsc a pozniej nawet wyprzedzic
JUZ ZA MIESIAC PODOBNA IMPREZA W BRZEGU!!! NA KTORA SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
Tam niestety jest mniejsze lotnisko, i nie wiem czy bedzie mozna "indywidualnie" cos pojezdzic.
Juz niedlugo beda jakies fotki, to wrzuce je na stronke i dam info na forum!
Trzymajcie sie!
Kaktus
A wiec szkolka sie skonczyla... i bylo bardzo fajnie!! Pawel Dytko (Mistrz Polski w GSMP) uczyl jezdzic! Najpierw wsiadal do samochodu "delikwenta" i z nim pokonywal trase jako kierowca, pozniej drugi raz pokonywal trase jako pasazer, a trzeci raz trase jechal juz sam delikwent bez Pawla. Samochodow bylo cos okolo 60-70, oprocz tego na innych probach instruktorami byli: Tomasz Chamielec, i Rafal Cielma - kumpel z klubu, kierowcy Wyscigowi.
Ja jednak szkolilem sie indywidualnie Co zakonczylo sie raz ladowaniem w zaspie i 30 minutowym wyciaganiem auta za pomoca innego samochodou i grupki 6 ludzi, nastepnie udalo mi sie urwac wydech - ciekawe doswiadczenie A takze wykrecic pelnego ... a moze nawet dwa pelne altoneny przy 140km/h - jeszcze bardziej ciekawe doswiadczenie Troche za wczesnie zlozylem autko do zakretu i troche za mocno hehe... nie udalo sie juz tego wyciagnac.
Ogolnie fajna zabawa, pierwszy raz w zyciu latalem bokami przy 120-130km/h Czulem sie niczym na zawodach DRIFTU Oczywiscie taka jazda nie ma za wiele wspolnego z szybka jazda rajdowa, ale mozna sie nauczyc dobrych odruchow, i mozna sie nakrecic kierownica... najdluzszy bok to cos okolo 300 - 350 metrow... udalo sie przejechac 2 prawe zakrety jednym dlugim bokiem - pozniej jechalem normalnie ten sam dystans i patrzylem na licznik.
W sumie na lotnisku nawinalem na licznik 80kilometrow szalonej jazdy
BYLO BARDZO FAJNIE!!
Byla nawet jedna 205 GTI Ktora udalo mi sie dojsc a pozniej nawet wyprzedzic
JUZ ZA MIESIAC PODOBNA IMPREZA W BRZEGU!!! NA KTORA SERDECZNIE ZAPRASZAM!!
Tam niestety jest mniejsze lotnisko, i nie wiem czy bedzie mozna "indywidualnie" cos pojezdzic.
Juz niedlugo beda jakies fotki, to wrzuce je na stronke i dam info na forum!
Trzymajcie sie!
Kaktus
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Cholera...jak ja Ci zazdroszczesamer pisze:Ogolnie fajna zabawa, pierwszy raz w zyciu latalem bokami przy 120-130km/h Czulem sie niczym na zawodach DRIFTU Oczywiscie taka jazda nie ma za wiele wspolnego z szybka jazda rajdowa, ale mozna sie nauczyc dobrych odruchow, i mozna sie nakrecic kierownica... najdluzszy bok to cos okolo 300 - 350 metrow... udalo sie przejechac 2 prawe zakrety jednym dlugim bokiem - pozniej jechalem normalnie ten sam dystans i patrzylem na licznik.
W sumie na lotnisku nawinalem na licznik 80kilometrow szalonej jazdy
Trzymajcie sie!
Kaktus
A pugi stoi nie jezdzi..
Ale jest dzis nadzieja - zdobyle nowy przeplywomierz...lece do warztatu go zalozyc dzis...
Zeby odpalil...pliiiiz
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
czym sie u was objawia usterka przepływomierza?samer pisze:Bede trzymal kciuki!!
Ja tez mialem problemy z przeplywomierzem... az sie udalo... ale u mnie na kazdym odpalal ale beznadziejnie jezdzil... w sumie mam teraz 5 przeplywomierzy.... w tym 1 sprawny (tamte dzialaja ale sa rozregulowane)
Pozdro
Kaktus
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
samer pisze:Bede trzymal kciuki!!
Ja tez mialem problemy z przeplywomierzem... az sie udalo... ale u mnie na kazdym odpalal ale beznadziejnie jezdzil... w sumie mam teraz 5 przeplywomierzy.... w tym 1 sprawny (tamte dzialaja ale sa rozregulowane)
Pozdro
Kaktus
Nadal walcze...
Przeplywomierz swoja droga... bo jego regeneracji lapal lewe powietrze (nie przylegal do scianki po ktorej jezdzi klapka
Ale na nowej przeplywce nadal problem...
Troche sttracilem pomysly...
Na benzynie gubi zaplony, cos jakby cewka wali marchewami przez wydech...
Na gazie nie chce sie wkrecac, czasem jest tak, jakby mu prad odpinalo sie...
No i teraz najwazniejsze....prad... wskazniki Voltomierz i amperomiez wariuja...
Jak juz silnik zaskoczy to jakby ni ebylo ladowania - 11 volt na dwoch akumulatorach poloczonych rownolegle! Czasem wskoczy na ladowanie (ok 14v). A jak juz sie przydusi i gasnie to wskazuje 14v w tym momencie...
Co to jeeeest?!?!
Podejrzenie padlo na zawor gazu, ze glupieje i zalacza jednoczesnie gaz z benzyna - wttedy robi sie emulsja ktora nie chce sie palic...
Wiec odepne gaz wywale caly mikser i wtedy zobaczymy...
Tylko ten prad...czemuu tak szaleje? Moze cewka?
Wszystko pieknie, ale jak jest zimny to chodzi w miare dobrze (stal nawet ze 3 minuty na wolnych obrotach...i bylo ok...a potem jak magiczna rozdzka bu...... i cisza dusil sie jakby paliwa nie mial (aale na obydwoch paliwach tak bylo)
Dzisiaj elektryk ma do niego zajrzec...
P.S. Chodze drugi tydzien na butach i MZK... myslalem ze za pugim nie tesknie...
Ale jak odpalil w hali, jak zaryczal wydechem....kurde teeeesknie....
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
samer pisze:Kurde nie mam pojecia Ten gaz zmyla, bo tak stawial bym na pompe paliwa - ale dlaczego prad szaleje??
A sprawdzales KOMPA?! Romek Baran tak kiedys wlasnie mial i przyczyna byl komp.
Jak juz dojdziesz co jest nie tak, to napisz! Jestem bardzo ciekawy co to moze byc!
Pozdro
Kaktus
Gacek mial 2 kompy z czasow rallycrossu podpinalismy i nadal to samo...
W planach mam odpiecie gazu i robiienie na samej benzynie...
narazie elektryk w nim siedzi...
Wiesz podejrzenie pada a zawor gazu, ze puszcza obydwa paliwa jednoczesnie - wtedy tworzy sie emulsja ktora nie chce sie palic...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Te zlacze to taki "pic na wode" - sluzy do ustawiania zaplonu i tyle.
Niech ci dobry mechanik wszystko pomierzy na piechote i tez bedzie wiadomo co nie gra. A koszt pewnie taki sam.
To sa za proste silniki aby dalo sie je pod kompa podpinac Co najwyzej chyba mozna z kompa odczytac zapisane w nim bledy... ale to nie jest "miaro dajne"
Pozdros
Kaktus
Niech ci dobry mechanik wszystko pomierzy na piechote i tez bedzie wiadomo co nie gra. A koszt pewnie taki sam.
To sa za proste silniki aby dalo sie je pod kompa podpinac Co najwyzej chyba mozna z kompa odczytac zapisane w nim bledy... ale to nie jest "miaro dajne"
Pozdros
Kaktus