Poszukuje specjalisty od napawania i frezowania

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

invictus pisze:
Wlasnie o tym mowie Pieras... jak chcesz tylny naped to gaz+hamulec...
I dlatego właśnie teraz jest wieloklin zerwany :)
U siebie próbowałem tak delikatnie i silnik gasł. Generalnie w zakręcie dajesz po gazie i tył cie wyprzedza bez hamulca. Na placu kręciłem się też bez problemu używając tylko gazu.
W 405 napęd jest za delikatny po prostu
krzycho

Post autor: krzycho »

205MI16 pisze:W 405 napęd jest za delikatny po prostu
Powiem Ci że eneralnie poza tym wieloklinem reszta napędu jest bardzo mocna. Skrzynka przekładniowa jest bardzo solidna, tylni most był stosowany w P505 GTi i spokojnie poradzi sobie i z Mi16, półosie są mocne. Tylko ten p..... wieloklin...
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

O tym właśnie piszę - z tego co słyszę jest to częsta awaria w 4x4. Co do zrobienia tego wypustu mocniejszego to chyba marna szansa ale zapytam.
invictus

Post autor: invictus »

205MI16 pisze:
invictus pisze:
Wlasnie o tym mowie Pieras... jak chcesz tylny naped to gaz+hamulec...
I dlatego właśnie teraz jest wieloklin zerwany :)
U siebie próbowałem tak delikatnie i silnik gasł. Generalnie w zakręcie dajesz po gazie i tył cie wyprzedza bez hamulca. Na placu kręciłem się też bez problemu używając tylko gazu.
W 405 napęd jest za delikatny po prostu
Nie jechalem pugiem 4x4, ale duzo 4x4 jest podsterownych i nie zawsze sie tak da z malej predkosc, jak juz go zlamiesz to idzie, ale czasem ciezko...
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

kurcze sorki nie doczytalem ja to osobiscie to bym taki silniczek do swojej 205 tki zainstalowal ale znalezc dobry za dobra kase to ciezka sprawa
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

IGI pisze:kurcze sorki nie doczytalem ja to osobiscie to bym taki silniczek do swojej 205 tki zainstalowal ale znalezc dobry za dobra kase to ciezka sprawa
Miałem to nie było chętnych i dzisiaj sprzedałem. Ale krzycho ma mi16 kompletny
Awatar użytkownika
IGI
Junior
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: IGI »

tak to jest jak jest do kupienia to checi brak a jak juz sie chce kupic to wtedy nie ma
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Krzycho tu masz 4x4 i pyaj o cześci! :arrow: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71278935
i pamietaj o belce w sobote :P
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

krzycho, możesz spróbować jeszcze TUTAJ (link zaczerpnięty z innego forum). Co prawda głównie zajmują się półosiami, ale może podjęliby temat (jest tam coś o dorabianiu napędów pod zamówienie).

Pozdr
Piweł
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 11:07 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
krzycho

Post autor: krzycho »

Piweł pisze:krzycho, możesz spróbować jeszcze TUTAJ (link zaczerpnięty z innego forum). Co prawda głównie zajmują się półosiami, ale może podjęliby temat (jest tam coś o dorabianiu napędów pod zamówienie).

Pozdr
Piweł
Dzięki. Zobaczymy co sie da z tym zrobić ale wygląda sensownie szczególnie temat z odbudową 4x4
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Co do tego wieloklinu, to niestety jest duży problem. Jest to wyciskany wieloklin. Szukaliśmy jakiegoś magika, co by to dorobil, z pół roku. Niestety, jak ktoryś powiedział że się postara, to nie dawał gwarancji że to wytrzyma pierwszy start :wink: Pytalismy prawie wszędzie i o wszystko. W Peugeocie krzyknęli za te dwa elementy, prawie 9 tysi :shock:
Tyle to trawało, aż T16 poszło na części :x :evil: :(
Adi205

Post autor: Adi205 »

mój stary powiedział że to jest do zrobienia
:shock: :shock: :mrgreen:
krzycho

Post autor: krzycho »

Adi205 pisze:mój stary powiedział że to jest do zrobienia
:shock: :shock: :mrgreen:
a moze Twój stary potrafi to zrobić albo wie kto może coś takowego zrobić ?
Adi205

Post autor: Adi205 »

dam ci znać na dniach na gg
krzycho

Post autor: krzycho »

no i niestety okazało się że nici z tego bo całość jest azotowana i dotego zęby są pod kątem. W takim razie robie FWD - lepsze przyspieszenie o 1 sek. i mnie pali o litr.
Ale dzięki wszystkim za pomoc
ODPOWIEDZ