Witam!!
Tak jak pisze Zonnk - ale uzywaj tylko dobrych TORXOW (to taki klucz "gwiazdka") ktore sie nie polamia!! Ja odkrecalem juz kilkadziesiat Torxow u mnie w aucie, i zadnego nie uszkodzilem! BA! Jak sie dobrze postarac to da sie je odkrecic plaskim srubokretem... ale nie te od foteli - dostep jest koszmarny
u mnie na stronce
http://www.krawczyk.peugeot205.pl w dziale Galeria Zdjec sa fotki z demontazu fotela - byc moze sie przydadza?!
A kierownice zdejmuje sie banalnie prosto! Musisz srubokretem podwazyc to cos co powinno byc klaksonem
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Jak to zdejmiesz to bedziesz miala dostep do sruby bodajze 19 - trzeba ja odkrecic, i pozniej mocno szarpac za kierownice az zeskoczy z wieloklinu... nastepnie wsadzic te od 309 i bedzie git
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Zanim te od 309 dokrecisz.. przejedz za 100 metrow i sprawdz czy kiera jest prosto ustawiona!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora