PILNE OBIEG WODY;CHŁODNICA

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
lukasss
Junior
Posty: 235
Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

PILNE OBIEG WODY;CHŁODNICA

Post autor: lukasss »

MA KTOŚ MOŻE SCHEMT JAK KRĄZY WODA?? GDZIE SYWAĆ ŚRODEK USZCELNIAJĄCY CHŁODNICE DO ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO CZY DO CHŁODNICY PRZEZ TEN KOREK PO PRAWEJ STRONIE?? (NIE WIEM CZY WE WSZYSTKICH CHŁODNICE SĄ TAKIE SAME JAK W RALLYE Z TEGO CO WIEM TO SĄ TAKIE SAME JAK W GTI)
CHYBA ZE MACIE JAKIŚ POMYSŁ JAK PROWIZORYCZNIE ZALEPIĆ NA CHWILE??
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

Ja w swoim sypalem po trochy do zbiorniczka by sie 'kluski' nie zrobily- z tego wzgledu ze nie mam korka w chlodnicy.
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

to jest tak w silniku sa dwa obiegi wody obieg mały i duży Obieg mały obejmuje blok silnika głowice oraz nagrzewnicę Obieg duzy to obieg mały plus chłodnica. Najpierw nagrzewa sie obieg mały potem gdy osiagnie swoja temperature otwiera sie termostat i wtedy jest obieg duzy czyli silnik nagrzewnica i chłodnica Gdy temperatura płynu sie obnizy wtedy termostat sie zamyka i znowu w ruchu jest tylko obieg mały
ODPOWIEDZ