PROBLEM Z WOLNYMI OBROTAMI

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Globus205

PROBLEM Z WOLNYMI OBROTAMI

Post autor: Globus205 »

Mam taki problem ze jak autko już jest ciepłe to obroty falują od 500 do 1000 i czasem zgaśnie ??

silnik 1.9 105ps
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

podkręć go na przepustnicy żeby falował 800 - 1300 i ciesz się, że nie faluje bardziej ;) Z tym można jeździć - mój też falował, zazwyczaj trzymał kolo 1800 obrotów, podobno problemem mógł być przepływomierz, ale on akurat został a już nie faluje. Sprawdź jeszcze czy fałszywego powietrza gdzieś nie łapie - może być i tak. Najrozsądniej jednak - poczekaj aż napisze ktoś kto się na tym zna 8)7
invictus

Post autor: invictus »

zobacz wszystkie przewody z powietrzem, sonde i przeplywke (sonde latwo sprawdzic -gdzies na stronie nawet schemat dawalem) przeplywke trudniej, ale w podobny sposob a lewizne wcikiem nasaczonym benzyna
Globus205

Post autor: Globus205 »

nie mam sondy :D
invictus

Post autor: invictus »

no to masz mniej problemow :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

Może być wina potencjometru przepustnicy
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Tam są chyba tylko 2 styki max i min zamiast potencjometru - może tylko regulacja styku min
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Globus205

Post autor: Globus205 »

na przepustnicy??
invictus

Post autor: invictus »

tak -jak go zamykasz to na samym koncu takie "pstryK" -bieg jalowy -ale watpie, ze to to
BubuPN

Post autor: BubuPN »

reset kompa + zabawa potencjometrem w celu zmniejszenia obrotów na jałowym powinny pomóc
Globus205

Post autor: Globus205 »

reset kompa = odłaczenie aku na ile???
BubuPN

Post autor: BubuPN »

zależy od auta, u mnie resetuje się po jakichś 5 minutach więc spróbuj na jakieś 5 minut do kwadransu, może jak się od nowa "nauczy" to coś pomoże
invictus

Post autor: invictus »

nie pomoze -takie proste metody nigdy nie pomagaja :) -teoretycznie 15 min bez klemy na masie i z zalaczonym zaplonem. Nie slyszalem nigdy o potencjometrze od obrotow jalowych w gicie( no ale czlowiek caly czas sie uczy :wink: ).
BubuPN

Post autor: BubuPN »

ja nie słyszałem jedynie o rozróżnieniu potencjometrów, ale jakiś potencjometr chyba raczej być powinien bo faktycznie sam reset bez regulacji tuż po resecie niewiele da
invictus

Post autor: invictus »

nie ma zadnego potencjometru od jalowych -chyba, ze tak nazwiesz srube.
ODPOWIEDZ