PROBLEM Z WOLNYMI OBROTAMI
styk biegu jalowego to nie potencjometr.Piweł pisze:Invictus, potencjometr przepustnicy. I styk obrotów jałowych.invictus pisze:nie ma zadnego potencjometru od jalowych -chyba, ze tak nazwiesz srube.
Ale wątpię że to akurat to. Zresztą jak jest z tym problem to świeci się CEL (lampka wtrysku) w kabinie, więc byłoby prosto.
Pozdr
Piweł
i dobrze wiesz, ze w gitach jest czujnik polozenia przepustnicy 3-stopniowy(nie potencjometr), i nie sluzy on do regulacji predkosci obrotowej biegu jalowego.
Potencjometru nie ma bo wystarcza mu przepływka.
A styk jałowych to głównie dwie funkcje:
1.właśnie obroty jałowe(trochę się wtedy bawi też ERG..)
2.Cut-off
Styk max to max przyspieszanie(wzbogacenie)
Sprawdzenie to 2minuty a czy napewno świeci wtedy kontrolka.. ??
A styk jałowych to głównie dwie funkcje:
1.właśnie obroty jałowe(trochę się wtedy bawi też ERG..)
2.Cut-off
Styk max to max przyspieszanie(wzbogacenie)
Sprawdzenie to 2minuty a czy napewno świeci wtedy kontrolka.. ??
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne