PROBLEM Z WOLNYMI OBROTAMI

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 10:55 pm przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
invictus

Post autor: invictus »

Piweł pisze:
invictus pisze:nie ma zadnego potencjometru od jalowych -chyba, ze tak nazwiesz srube.
Invictus, potencjometr przepustnicy. I styk obrotów jałowych.

Ale wątpię że to akurat to. Zresztą jak jest z tym problem to świeci się CEL (lampka wtrysku) w kabinie, więc byłoby prosto.

Pozdr
Piweł
styk biegu jalowego to nie potencjometr.
i dobrze wiesz, ze w gitach jest czujnik polozenia przepustnicy 3-stopniowy(nie potencjometr), i nie sluzy on do regulacji predkosci obrotowej biegu jalowego. :)
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Potencjometru nie ma bo wystarcza mu przepływka.
A styk jałowych to głównie dwie funkcje:
1.właśnie obroty jałowe(trochę się wtedy bawi też ERG..)
2.Cut-off
Styk max to max przyspieszanie(wzbogacenie)

Sprawdzenie to 2minuty a czy napewno świeci wtedy kontrolka.. ??
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Adi205

Post autor: Adi205 »

to ja już totalnie oszalałem 8)7 8)7 8)7

poczekam do piątku na nowy silnik :W
ODPOWIEDZ