pompa paliwa xs vs. gti

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

pompa paliwa xs vs. gti

Post autor: moralez »

ponoc pompa od gti daje wieksze cisnienie... i mam taki plan aby wstawic ja do monotrysku, tylko pytanie czy wtrysk to zniesie i czy da to jakis wiekszy przyrost powera ( wydaje mi sie ze skoro wieksze cisnienie paliwa to wiecej paliwa i moze more power :D tylko jeszcze powietrza by dodac :P)
generalnie pytanie czy gra warta swieczki
bo moja dotychczasowa pompa zdaje sie byc u kresu sil
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Chyba gra niewarta świeczki :wink:
Regulator ciśnienia i tak zrobi swoje!
A jak zamierzasz zmusić go do głębszego oddechu?
Bo czego byś nie wymyślił bez doładowania, to seryjna pompa(niekoniecznie Twoja) dla "umiarkowanego" składu będzie miała napewno jeszcze rezerwę ciśnienia.
Chyba prościej pobawić się oszukując odczyt czujników temp i może czegoś jeszcze - warto prześledzić algorytm wtrysku i zapłonu.
Ale nie licz na rewelacje
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

to jeszcze powiedz skad mam wylampic algorytm mojego kompa :)
co do oddechu to myslalem o podwojnej przepustnicy 8)
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

Pogadaj z nim 8)
Fachowa literatura.. lub przyjazny znawca tematu..
Jest to problematyczne więc można skorzystać z pewników.
Też mnie trochę te zagadnienia ciekawią ale wiedzy jeszcze niestety mało..
temp powietrza wpływa bezpośrednio na dawkę,
temp silnika często też na zapłon,
Prócz tego masz jeszcze MAP, TPS i lambde i to wszystko..
Problem według mnie polega na zdolnościach adaptacyjnych ECU.
Nie jestem tunerem:) ale myślę że do MAP i TPS po czasie się zaadoptuje i po korekcji z lambdy wróci do poprzedniego dawkowania, ale temp powietrza i silnika się sprawdzi.
Niby to brzmi śmiesznie ale od tego powstawał tuning elektroniczny i pierwsze boxy w uproszczeniu tak działały(a może i działają)
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
ODPOWIEDZ