Wzroslo spalanie!!!! Help!!!
Wzroslo spalanie!!!! Help!!!
Czy wie ktoś może jaka może być przyczyna nagłego wzrostu spalania z mniej więcej 8l na 100 do około 13-14 a nawet 15l?!!!
Wycieków nigdzie nie ma bo było sprawdzane!
Może jakiś czujnik albo wtryskiwacz?! Proszę o poradę!
silnik 1,4 na monowtrysku.
Wycieków nigdzie nie ma bo było sprawdzane!
Może jakiś czujnik albo wtryskiwacz?! Proszę o poradę!
silnik 1,4 na monowtrysku.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
W innym topicu opisalem co moze byc przyczyna wysokiego spalania.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=2155
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=2155
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
No więc tak:
Wymieniłem sonde i jak na razie nie widzę znaczących postępów
Pali może z litr mniej ale 13 litrów to i tak chyba za dużo!!!!!?!
Ale mam znajomego który jest mechanikiem rajdowym i ma własny warsztat
Podpiął mnie pod tester diagnostyczny( myśleliśmy że wogóle nie pujdzie bo silnik jest poprzerabiany niezłyni patentami - zasługa poprzedniego właściciela ale jakoś zaskoczył) i wyszło że niby czujnik pbrotów wału korbowego a jak się okazało w tym silniku takiego czujnika nie ma!!! jest co prawda wyprowadzenie ale do czujnika ale samego czujnika nie ma!!!
Okazało się jednak że błąd odczytu jest spowodowany złym modelem komputera- znajomy myślał że mam standartowy magnetti marelli a się okazało że mam jakiegoś nietypowego bosha 810?!?!
Jak narazie nie mamy programu do tego modelu kompa i czekamy na program wtedy powinno coś wyjść!!! Mam nadzieje bo moja kieszeń cierpi na tym coraz bardziej a nogę mam dość ciężką
Ciekawy jestem co myślicie o takich objawach???
Wymieniłem sonde i jak na razie nie widzę znaczących postępów
Pali może z litr mniej ale 13 litrów to i tak chyba za dużo!!!!!?!
Ale mam znajomego który jest mechanikiem rajdowym i ma własny warsztat
Podpiął mnie pod tester diagnostyczny( myśleliśmy że wogóle nie pujdzie bo silnik jest poprzerabiany niezłyni patentami - zasługa poprzedniego właściciela ale jakoś zaskoczył) i wyszło że niby czujnik pbrotów wału korbowego a jak się okazało w tym silniku takiego czujnika nie ma!!! jest co prawda wyprowadzenie ale do czujnika ale samego czujnika nie ma!!!
Okazało się jednak że błąd odczytu jest spowodowany złym modelem komputera- znajomy myślał że mam standartowy magnetti marelli a się okazało że mam jakiegoś nietypowego bosha 810?!?!
Jak narazie nie mamy programu do tego modelu kompa i czekamy na program wtedy powinno coś wyjść!!! Mam nadzieje bo moja kieszeń cierpi na tym coraz bardziej a nogę mam dość ciężką
Ciekawy jestem co myślicie o takich objawach???
Chciałem jeszcze dodać że to co pisał Kaktys w innym topicu na temat spalania może być w dużym stopniu prawdą ponieważ mam wrażenie że samochód sie zalewa a na postoju przy włączonym silniku na odpalonej dmuchawie czuć w środku paliwem niedużo co prawda ale czuć!!!
Więc może to żeczywiście ten czujnik temperatury wody?!?
A tak na marginesię to gdzie ten czujnik dokładnie się znajduje to może bym to sprawdził????
Więc może to żeczywiście ten czujnik temperatury wody?!?
A tak na marginesię to gdzie ten czujnik dokładnie się znajduje to może bym to sprawdził????
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
Te auta nigdy nie mialy czujnika polozenia walu korbowego... a te wyprowadzenie to nie do tego czujnika, tylko do zlaczki za pomoca ktorej ustawia sie zaplon.
W sumie jest to zbedne, poniewaz teraz sa przyrzadu do dynamicznego ustawiania zaplonu, tak wiec mozna to smialo wywalic. O ile mowimy o tym samym.
A co to za mechanik rajdowy? Moze znam? Z jaka zaloga jezdzi na rajdy?
Te auta nigdy nie mialy czujnika polozenia walu korbowego... a te wyprowadzenie to nie do tego czujnika, tylko do zlaczki za pomoca ktorej ustawia sie zaplon.
W sumie jest to zbedne, poniewaz teraz sa przyrzadu do dynamicznego ustawiania zaplonu, tak wiec mozna to smialo wywalic. O ile mowimy o tym samym.
A co to za mechanik rajdowy? Moze znam? Z jaka zaloga jezdzi na rajdy?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Ja bym sie tak nie cieszyl, pewnie za uboga mieszanka i predzej czy pozniej sie to zemscib182 pisze:A mi GTI pali teraz 11,5l/100km gazu:) i to podczas upalania
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
to nie do końca jest tak bo jak dam ubogą mieszanke to w efekcie pali mi wiecej bo musze dłuzej gaz wciskać żeby osiągnąć podobny efekt jak na bogatejPrzecinak pisze:Ja bym sie tak nie cieszyl, pewnie za uboga mieszanka i predzej czy pozniej sie to zemscib182 pisze:A mi GTI pali teraz 11,5l/100km gazu:) i to podczas upalania