Identyfikacja silnika peugeota - Big problem
Identyfikacja silnika peugeota - Big problem
kupiłem wczoraj silnik ze skrzynią,
jest to jednostka o pojemności 1.4 litra na wtrysku, czyli 1360cmm, ale jak dzisiaj zdjołem pokrywę rozrządu i pojechałem do sklepu po nowy pasek rozrządu to okazało się że podane prze zemnie wymiary nie pasują do wersji silnika 1.4i tylko do 1.1i , rozmiary paska to 5217XS 58104 x 17mm, a według katalogu w silniku 1.4i na wtrysku jest rozmiar 58108 x 17mm, dał mi komputer do tego silnika , oznaczenie komputera to 0 280 000 705 , według tego numeru był stosowany w jednosce 205 1.4 litre 88-90 0 280 000 705 , strona z opisem komputerów : http://www.bba-reman.com/catalogue/peugeot.htm
wiec komputer jest z wersji 1.4 , a silnik ? , niestety nie ma tabliczki na silniku i nie mogę jednoznacznie tego stwierdzić, jedynym dowodem jaki mam to rozmiar paska rozrządu, ale do końca nie mogę potwierdzić, a może numery skrzyni biegów coś powiedzą??
mumer skrzyni biegów to : 02CA85
proszę o pomoc z tym problemie,
jest to jednostka o pojemności 1.4 litra na wtrysku, czyli 1360cmm, ale jak dzisiaj zdjołem pokrywę rozrządu i pojechałem do sklepu po nowy pasek rozrządu to okazało się że podane prze zemnie wymiary nie pasują do wersji silnika 1.4i tylko do 1.1i , rozmiary paska to 5217XS 58104 x 17mm, a według katalogu w silniku 1.4i na wtrysku jest rozmiar 58108 x 17mm, dał mi komputer do tego silnika , oznaczenie komputera to 0 280 000 705 , według tego numeru był stosowany w jednosce 205 1.4 litre 88-90 0 280 000 705 , strona z opisem komputerów : http://www.bba-reman.com/catalogue/peugeot.htm
wiec komputer jest z wersji 1.4 , a silnik ? , niestety nie ma tabliczki na silniku i nie mogę jednoznacznie tego stwierdzić, jedynym dowodem jaki mam to rozmiar paska rozrządu, ale do końca nie mogę potwierdzić, a może numery skrzyni biegów coś powiedzą??
mumer skrzyni biegów to : 02CA85
proszę o pomoc z tym problemie,
Ostatnio zmieniony 01 gru czw, 2005 9:41 pm przez dvfilm, łącznie zmieniany 3 razy.
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
http://peugeot205.pl/index.php?modul=green
według briefu jest to 1360
bardzo się cieszę, że w internecie mogę przeczytać że chce Pan oddać silnik. Wypadałoby najpierw do mnie zadzwonić i poinformować o tym.
Może jeszcze czegoś się dowiem ??? hmmm....
jakim sposobem komputer z 1,4 pasowałby do 1,1 ??
według briefu jest to 1360
bardzo się cieszę, że w internecie mogę przeczytać że chce Pan oddać silnik. Wypadałoby najpierw do mnie zadzwonić i poinformować o tym.
Może jeszcze czegoś się dowiem ??? hmmm....
jakim sposobem komputer z 1,4 pasowałby do 1,1 ??
Ostatnio zmieniony 04 gru ndz, 2005 10:58 pm przez minta, łącznie zmieniany 1 raz.
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pani
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post do którego odnosi się moja odpowiedz został zmieniony. W poprzednim były linki. Nie mam nic do ukrycia moge podać swoje dane NIP, nazwę firmy itp. Tylko mam zastrzezenia do charakteru wypowiedzi Pana Dvfilm. Bo nie lubię być oskarżana o coś na co nie ma się dowodów.
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
przeniesione z innego tematu:
dvfilm napisał:
mój problem z silnikiem TU 1.1i zamiast 1.4i rozwiązany pomyślnie - wymieniony , co prawda 1.4i trzeba poskręcać, ale to nie problem
jak zidentyfikować silnik TU jak nie ma tabliczki z numerem typu silnika ? -
po pasku rozrządu najprościej
odczytać z paska ile ma zębów i użyć serwisówki ze strony
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/0/08A40A.HTM
pozycja 9
0816 44 numer katalogowy części
TIMING BELT
108 DENTS LARG 17 ( 108 liczba zębów )
- TU3M CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
- TU3MC CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
0816 56 numer katalogowy części
104 DENTS LARG 17 ( 104 liczba zębów )
- TU9M
- TU1M
0816 55 numer katalogowy części
101 DTS ( 101 liczba zebów )
- TU3M CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
- TU3MC CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
dvfilm napisał:
mój problem z silnikiem TU 1.1i zamiast 1.4i rozwiązany pomyślnie - wymieniony , co prawda 1.4i trzeba poskręcać, ale to nie problem
jak zidentyfikować silnik TU jak nie ma tabliczki z numerem typu silnika ? -
po pasku rozrządu najprościej
odczytać z paska ile ma zębów i użyć serwisówki ze strony
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/0/08A40A.HTM
pozycja 9
0816 44 numer katalogowy części
TIMING BELT
108 DENTS LARG 17 ( 108 liczba zębów )
- TU3M CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
- TU3MC CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
0816 56 numer katalogowy części
104 DENTS LARG 17 ( 104 liczba zębów )
- TU9M
- TU1M
0816 55 numer katalogowy części
101 DTS ( 101 liczba zebów )
- TU3M CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
- TU3MC CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )