ja pare razy naprawiałem spalone wiązki w silnikach V6 Renault/Peugeot/Citroen i nie tylko w V6 i ogólnie to wygląda tak ze francuzi uwielbiają puścić jeden jedyny kabelek w wiązce bez bezpiecznika. I zazwyczaj ten kabelek pali wsio. W niektórych jest to zasilanie cewki zapłonowej, w niektórych podgrzewanie sondy Lambda ... Jeżeli człowiek jest tego świadomy i zabezpieczy ten obwód bezpiecznikiem to nic sie nie spali.
A co do powolności kręcenia się wału w V6 to polecam parę miłych chwil podczas przejażdżki np. XM V6 24V. To jest tak piekelna maszyna wkręcająca się błyskawicznie na obroty że nawet Mi16 siada !
Ale faktycznie wrzucenie tego do 205 na przód to jest chyba mała pomyłka chyba żeby dorobić napęd na 4 koła który zmieni trochę rozkład mas i sił napędowych.
Ja proponuje wrzucić silnik 2.2 HDi z któreg po zmianie wtrysków , turbiny i intercoolera mozna uzyskać nawet 240 Km. A moment obrotowy powali byka...
Poza tym silnik jest sporo lżeszy od V6 - nie wspomne już o cenach części zamiennych. Dowiedzcie się ile kosztuje rozrząd do V6 24v a szybko wam sie odechce takiej zabawy
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)