Hamulce - słabe, twardy pedał. Jaka przyczyna ?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Paweel

Post autor: Paweel »

rotel1 pisze:A ja to już mam sprawne hamulce - niemalże żyletka. Wymieniona została membrana w pompie - w sumie wraz z robocizną zapłaciłem 60 PLN. Okazałem się "łosiem", bo podejrzewałem tą przyczynę, ale nie chciało mi się w tym grzebać.
membrana w pompie ??? ...
hmm o ile wiem to w pompie nie ma membran ..ale moze sie mylę ... :D
rotel1

Post autor: rotel1 »

Tak, membrana. Jeśli masz ochotę, to mogę Ci ją przesłać Pocztą Polską jako dowód, a także na pamiątkę - ale na Twój koszt :) :) :)
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

rotel1 pisze:Tak, membrana. Jeśli masz ochotę, to mogę Ci ją przesłać Pocztą Polską jako dowód, a także na pamiątkę - ale na Twój koszt :) :) :)
"Zawsze chcialem miec takie cos [..]" :lol: :lol: :lol:
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
rotel1

Post autor: rotel1 »

Obecnie osławiona już membranka występuje w koszyku roweru mego ojca, gdzie rzuciłem ją od niechcenia przechodząc wolnym krokiem w garażu :)
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

Ninja pisze: "Zawsze chcialem miec takie cos [..]" :lol: :lol: :lol:
pojemnosc dwa czterysta :D
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Paweel

Post autor: Paweel »

rotel1 pisze:Tak, membrana. Jeśli masz ochotę, to mogę Ci ją przesłać Pocztą Polską jako dowód, a także na pamiątkę - ale na Twój koszt :) :) :)

taaak chcę ją :)

ul.Błotna
nr.zachlapany
66-666
Kudłaty

Post autor: Kudłaty »

witam....dostałem od rodziców starą 205..i jest ten sam problem..dowiedziałem się że zostały wymienione tarcze klocki serwo i pompka (o dziwo po wymianie tego samego sytuacja z hamulcem poprawiła się na chwile potem problem powrócił) dobrze że dorwałem ten temat.....widze że problemy z hamulcami w 205 szczególnie tych starszych to klasyka :) pozdrawiam
Awatar użytkownika
Adams
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 03 mar czw, 2005 5:14 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czaniec
Kontakt:

Post autor: Adams »

a silnik pracuje normalnie ???
tzn. nie gaśnie jak wciśniesz hamulec ?
albo jakoś dziwnie obroty nie pływają ???

Mi jak nacisne że tak powiem "pedał" to w momencie nacikania spadają obroty. Na wolnych obrotsch jak nacisnę to prawie jakby chciał zgasnąć. Ale to jest chwilowe podczas naciskania. Jak trzymam pedał to wracaja obroty do normy. Co to za objaw? czego i jak to naprawić i ile to kosztuje?
Ja zawsze myślałem że tak ma być.
Ory

Post autor: Ory »

Witam
Ja mam tez problem z hamulcami, a minowicie.
pozatym, ze sciaga na lewo przy hamowaniu to jeszcze na przegladzie wyszło że nie mam tyłu. cylinderki ok. Czy może to być wina pompy bo sa dwie sekcje, moze ta odpowiedzialna za tył jest padnieta.8)7
HELP!!
Pozdro ALL
Awatar użytkownika
tomek
Uzalezniony
Posty: 732
Rejestracja: 03 lis pn, 2003 2:05 am
Lokalizacja: Gdańsk/Pisz

Post autor: tomek »

W pugach obwody są po przekątnej
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

najlepiej odpowietrz układ, przy okazji zobaczysz czy wszystkie zaciski i cylinderki lub przewody pracują. Sprawdź też czy masz szczelny przewód ciśnieniowy serwa, a może samo serwo się rozszczeniło?
zlotycbr
Junior
Posty: 288
Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: zlotycbr »

Ory,jezeli chodzi o tyl,to jezeli masz system bendix to przyczyna moze byc zapieczona i zardzewiala samoregulacja,na tych zabkach,szczeki sie zuzywaja,samoregulacja nie dziala w efekcie tworzy sie duzy luz miedzy szczeka a bebnem przod bierze,tyl juz nie daje rady i hamulce slabe a pedal hamulca ma duzy skok jalowy,czyli wchodzi glebiej w podloge,to moze byc rowniez przyczyna
pozdro
Awatar użytkownika
Adams
Nowicjusz
Posty: 85
Rejestracja: 03 mar czw, 2005 5:14 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Czaniec
Kontakt:

Post autor: Adams »

Poczyściłem zgodnie i z instrukcjami i tak: jak lekko naciskam nie ma reakcji (niemoge lekko zwolnić). Dopiero muszę mocno depnąć i wtedy jest od razu silne hamowanie. I teraz zgupiałem do reszty. Hamuują wszystkie 4 koła. Jest odpowietrzony wielokrotnie i raczej dobrze. Płyn nówka.
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

sprawdźcie szczelność serwa i przewodu ciśnieniowego!!!
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jak miales twardy pedal to miales uszkodzona nie pompe hamulcowa, a vacumpompe, czyli pompe podcisnieniowa, ktora napedzana jest paskiem klinowym.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ