Hamulce - słabe, twardy pedał. Jaka przyczyna ?
Kaktus to post sprzed ponad roku
Tez już chciałem odpisywać o diesolowych vacu i tych membranach o co chodzi...
A teraz mowa o benzyniakach..
Jak silnik benzynowy reaguje obrotami na wciśnięcie pedału hamulca to musi brać lewe powietrze przez serwo!!
Tez już chciałem odpisywać o diesolowych vacu i tych membranach o co chodzi...
A teraz mowa o benzyniakach..
Jak silnik benzynowy reaguje obrotami na wciśnięcie pedału hamulca to musi brać lewe powietrze przez serwo!!
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak jak mowisz
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- ice_man
- Nowicjusz
- Posty: 70
- Rejestracja: 08 sie pn, 2005 11:29 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 405 1.4 ( poddawany ciągłym modyfikacją )
- Numer Gadu-gadu: 2376108
- Lokalizacja: Świdnik k. Lublina
Panowie a jaka bedzie przyczyna miekkiego pedały, tak gdzies od połowy zaczyna hamowac dopiero,i siła nie jest taka jakbym tego chciał ale hamuje dosc dobrze, dodam jeszce ze, po 3 krotnym podpompowaniu pedął rosnie a hamulce jakby słabły:-( moze zapowietrzony układ ?? , czy moze cos z pompa ??
http://www.ice_man_lbn.205.pl
-
- Junior
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
- Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 1301373
- Lokalizacja: Stalowa Wola
przeczytaj moja poprzednia wypowiedz,tak wlasnie ja mialem i przyczyna byla zapieczona samoregulacja szczek w tyle,wyczyscilem i przesmarowalem i przezylem szok,pedal wysoki a skutecznosc hamulcow od razu wzrosla o jakies 40%
oczywiscie nie twierdze ze na 100% masz taka przyczyne ice-man,ale warto sprawdzic
pozdr,
oczywiscie nie twierdze ze na 100% masz taka przyczyne ice-man,ale warto sprawdzic
pozdr,
-
- Junior
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
- Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 1301373
- Lokalizacja: Stalowa Wola
absolutnie tak nie jest,robilem hamulce od podstaw i sprawdzilem jak ide przewody,sa dwie sekcje,jedna na tyl,druga na przod,wydaje mi sie ze po przekatnej nie mialoby sensu,pomyslcie jak by sie samochod zachowywal hamujac ostro powiedzmy przednim prawym i tylnym lewym kolemlukasss pisze:co to znaczy??? że nie na tył i przud podzielone na 2 obwwody tylko po przekątnej??? czy o co innego chodzi??W pugach obwody są po przekątnej
Może były różne systemy...
Ogólne info donoszą że są po przekątnej i u mnie na 99% tak było.
Uzasadnione jest to włeśnie bezpieczeństwem!!!
Napewno lepiej będzie hamował po przekątnej niż sam tył........
A co to twardnięcia i rosnięcia pedału hamulca w dieselu po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu - tak niestety musi być....
Pompka vacum ma skończoną wydajność i musi zdążyć wytworzyć podciśnienie..
Ogólne info donoszą że są po przekątnej i u mnie na 99% tak było.
Uzasadnione jest to włeśnie bezpieczeństwem!!!
Napewno lepiej będzie hamował po przekątnej niż sam tył........
A co to twardnięcia i rosnięcia pedału hamulca w dieselu po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu - tak niestety musi być....
Pompka vacum ma skończoną wydajność i musi zdążyć wytworzyć podciśnienie..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiem że temat stary ale hamulce jak maja byc po przekątnej to tego lepiej nie ruszać.
"zlotycbr" Jestem świeżo po regeneracji układu hamulcowego. Wymieniony prawie cały przód, przewody elastyczne, przewody miedziane, uszczelnienia zacisków no i wymiana wszystkich uszczelek w pompie. Wydawało mi się tak jak Tobie że lepiej powinno być nie po przekątnej. Załozyłem przód do jednej pary a tył do drugiej i po wymianie wszystkich wyżej wymienionych części ledwo zauważyłem poprawę. Pedał spadł bardzo nisko.
Po przeczutaniu tego tematu a zwłaszcza wypowiedzi "tomek" , pobiegłem przełożyc tak jak było czyli po porzekątnej. Efekt - pedał spowrotem na swoim miejscu i pierwszy raz w życiu hamowałem tym autem z piskiem na gruboziarnistym asfalcie. Hamulce żyleta. Więc tak ma być
pozdro
"zlotycbr" Jestem świeżo po regeneracji układu hamulcowego. Wymieniony prawie cały przód, przewody elastyczne, przewody miedziane, uszczelnienia zacisków no i wymiana wszystkich uszczelek w pompie. Wydawało mi się tak jak Tobie że lepiej powinno być nie po przekątnej. Załozyłem przód do jednej pary a tył do drugiej i po wymianie wszystkich wyżej wymienionych części ledwo zauważyłem poprawę. Pedał spadł bardzo nisko.
Po przeczutaniu tego tematu a zwłaszcza wypowiedzi "tomek" , pobiegłem przełożyc tak jak było czyli po porzekątnej. Efekt - pedał spowrotem na swoim miejscu i pierwszy raz w życiu hamowałem tym autem z piskiem na gruboziarnistym asfalcie. Hamulce żyleta. Więc tak ma być
pozdro
-
- Junior
- Posty: 288
- Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
- Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 1301373
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Witam.
Temat stary,ale dzieki wielkie zes napisal tego posta "aule"!!!!
Nic na ten temat potem nie pisalem,ale wypowiedz "tomka" dala mi duzo do myslenia,a moze juz ktos kombinowal??Poszukalem wszystkiego gdzie tylko moglem na temat hamulcow i wyszlo mi ze PRZEWODY W PUGU SA PO PRZEKATNEJ!!!
Ta sytuacja dala mi duzo do myslenia i teraz czytajac twojego posta "aule" normalnie sie usmialem,wyobraz sobie ze tez czym predzej przelozylem przewody i efekt taki jak u ciebie,hebelki igla!Wiec ten post to byla moja gafa,no i powinienen go sprostowac czego nie popelnilem.Za ewentualne zamieszanie chce wszystkich przeprosic i naprawde trzeba byc pewnym w danej sprawie jak sie chce wypowiedziec,ale coz czlowiek nie jest nieomylny,a w moim ktos po prostu pokombinowal z przewodami
Pozdro
Temat stary,ale dzieki wielkie zes napisal tego posta "aule"!!!!
Nic na ten temat potem nie pisalem,ale wypowiedz "tomka" dala mi duzo do myslenia,a moze juz ktos kombinowal??Poszukalem wszystkiego gdzie tylko moglem na temat hamulcow i wyszlo mi ze PRZEWODY W PUGU SA PO PRZEKATNEJ!!!
Ta sytuacja dala mi duzo do myslenia i teraz czytajac twojego posta "aule" normalnie sie usmialem,wyobraz sobie ze tez czym predzej przelozylem przewody i efekt taki jak u ciebie,hebelki igla!Wiec ten post to byla moja gafa,no i powinienen go sprostowac czego nie popelnilem.Za ewentualne zamieszanie chce wszystkich przeprosic i naprawde trzeba byc pewnym w danej sprawie jak sie chce wypowiedziec,ale coz czlowiek nie jest nieomylny,a w moim ktos po prostu pokombinowal z przewodami
Pozdro
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
CZYLI CHODZI O PRZEWODY HAMULCOWE . MOZE NIE SA PO PRZEKATNYCH TYLKO SIE JE ODPOWIETRZA TAK JAKBY PO PRZEKATNEJ A TO JEST TYM SPOWODOWANE TYM ZE NAJPIERW SIE ZACZYNA OD PRZEWODU NAJDŁUZSZEGO A KOŃCZY NA NAJKRÓTSZYM JESLI TO MACIE NA MYSLI TA PRZEKĄTNOSCviwaldi pisze:czyli ze:i nie tylko w pugach.W pugach obwody są po przekątnej
i nie ma co sie tak dziwic.
i o co pytasz... bo sie zgubilem
pozdr
viwaldi