![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Tez już chciałem odpisywać o diesolowych vacu i tych membranach o co chodzi...
A teraz mowa o benzyniakach..
Jak silnik benzynowy reaguje obrotami na wciśnięcie pedału hamulca to musi brać lewe powietrze przez serwo!!
absolutnie tak nie jest,robilem hamulce od podstaw i sprawdzilem jak ide przewody,sa dwie sekcje,jedna na tyl,druga na przod,wydaje mi sie ze po przekatnej nie mialoby sensu,pomyslcie jak by sie samochod zachowywal hamujac ostro powiedzmy przednim prawym i tylnym lewym kolemlukasss pisze:co to znaczy??? że nie na tył i przud podzielone na 2 obwwody tylko po przekątnej??? czy o co innego chodzi??W pugach obwody są po przekątnej
CZYLI CHODZI O PRZEWODY HAMULCOWE . MOZE NIE SA PO PRZEKATNYCH TYLKO SIE JE ODPOWIETRZA TAK JAKBY PO PRZEKATNEJ A TO JEST TYM SPOWODOWANE TYM ZE NAJPIERW SIE ZACZYNA OD PRZEWODU NAJDŁUZSZEGO A KOŃCZY NA NAJKRÓTSZYM JESLI TO MACIE NA MYSLI TA PRZEKĄTNOSCviwaldi pisze:czyli ze:i nie tylko w pugach.W pugach obwody są po przekątnej
i nie ma co sie tak dziwic.
i o co pytasz... bo sie zgubilem![]()
pozdr
viwaldi