Regulacja wysokości tylnego zawiasu...
-
- Junior
- Posty: 103
- Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Skoro jest temat o tylnej belce to mam pytanko nieco z innej beczki aczkolwiek na temat.
Mam wrażenie (chyba słuszne) że lewe prawe tylne koło jest pochylone górną częścią do środka samochodu....Czyli mówiąc prościej nie jest prostopadle do drogi
Jest na to jakiś sposób? Dodam, że sama belka pochodzi z GTI.
Pozdrawiam
Mam wrażenie (chyba słuszne) że lewe prawe tylne koło jest pochylone górną częścią do środka samochodu....Czyli mówiąc prościej nie jest prostopadle do drogi
Jest na to jakiś sposób? Dodam, że sama belka pochodzi z GTI.
Pozdrawiam
Tomek
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
też tak miałem... po lekuteńkim stuknięciu:) to znaczy wszyscy widzieli, że koło jest pochylone w osi pionowej / i na dodatek przodem ucieka do wnętrza
ja oczywiście zaprzeczałem, szczególnie gdy panowie z feuverta powiedzieli "łooooo kurka, no bedzie beleczka do regeneracji... jakiś 1000 zł , oczywiscie do wymiany był tylko czop wachacza (od strony koła, to na czym jest łożysko + łożysko, koszt 140 zł z robocizną
jak dorwę się do cyfrówki, to pośle fotkę tego czopa, nieźle wygląda
a tak w temacie... to niestety jakoś sobie nie wyobrażam, żeby się dało mieć koło \ i nie była to wina belki... niestety a to już więcej kosztuje
ja oczywiście zaprzeczałem, szczególnie gdy panowie z feuverta powiedzieli "łooooo kurka, no bedzie beleczka do regeneracji... jakiś 1000 zł , oczywiscie do wymiany był tylko czop wachacza (od strony koła, to na czym jest łożysko + łożysko, koszt 140 zł z robocizną
jak dorwę się do cyfrówki, to pośle fotkę tego czopa, nieźle wygląda
a tak w temacie... to niestety jakoś sobie nie wyobrażam, żeby się dało mieć koło \ i nie była to wina belki... niestety a to już więcej kosztuje
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Gti ma z tylu lekki negatyw w serii wiec kola beda lekko / \ tak staly! Jest to bodajrze 1 stopien
A wysokosc tylnego zawieszenia mozna ustawic co do centymetra! Tylko trzeba wybic drazek z obu wieloklinow.
A wysokosc tylnego zawieszenia mozna ustawic co do centymetra! Tylko trzeba wybic drazek z obu wieloklinow.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Dokładnie- drążek ma różną ilość zębów po dwóch stronach więc regulacja może być dokładna.
Kaktus - według Etzolda pochylenie koła w GTi to 50min a w pozostałych 30min w obu wypadkach tolerancja 30min więc na "oko" chyba nie do rozóżnienia...
Pozatym wydaje mi się że ta różnica 20 min może być wynikiem szerszego rozstawu kół i naprężeń..
Dziwne, że podawana jest wartość bez minusa czyli niby pozytyw ale to raczej niemożliwe..
Kaktus - według Etzolda pochylenie koła w GTi to 50min a w pozostałych 30min w obu wypadkach tolerancja 30min więc na "oko" chyba nie do rozóżnienia...
Pozatym wydaje mi się że ta różnica 20 min może być wynikiem szerszego rozstawu kół i naprężeń..
Dziwne, że podawana jest wartość bez minusa czyli niby pozytyw ale to raczej niemożliwe..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne