muli sie, szarpie
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
czyli przed remontem tez szedl "tak sobie" ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No to nie wiem, poczekaj az sie to wszystko ulozy itp.
A z tulejami cos robiles? Nie nadruszyles ich przypadkiem?
Bo naprawde tak na opis to ciezko Ci pomoc.
A z tulejami cos robiles? Nie nadruszyles ich przypadkiem?
Bo naprawde tak na opis to ciezko Ci pomoc.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
wiem, ze ciezko
na miejscu tez jest ciezko ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
tuleje byly wyciagane i myte nic wiecej -zamienione nie sa, oringi pod nimi wymienione, progow zadnych nie mialy
co do kultury to na jalowym wyglada to tak:
1300 obrotow (lekko faluje) nagle sobie spadnie na 900 pofaluje troszke pochodzi, pozniej 1200 tez troche pochodzi itp... jak strzelisz gazem to spadnie na 900-1000 tez troche pochodzi i zabawa od nowa, a jak bardzo delikatnie odejmujesz gaz, to trzyma np 1500 i po paru sekundach spadnie np do 1200 i zabawa od nowa. Te jalowe wygladaja jakby bylo cos z wtryskami lub lewizna -musze wszystkie weze powyciagac i zobaczyc, wtryski tez wyciagnac
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
tuleje byly wyciagane i myte nic wiecej -zamienione nie sa, oringi pod nimi wymienione, progow zadnych nie mialy
co do kultury to na jalowym wyglada to tak:
1300 obrotow (lekko faluje) nagle sobie spadnie na 900 pofaluje troszke pochodzi, pozniej 1200 tez troche pochodzi itp... jak strzelisz gazem to spadnie na 900-1000 tez troche pochodzi i zabawa od nowa, a jak bardzo delikatnie odejmujesz gaz, to trzyma np 1500 i po paru sekundach spadnie np do 1200 i zabawa od nowa. Te jalowe wygladaja jakby bylo cos z wtryskami lub lewizna -musze wszystkie weze powyciagac i zobaczyc, wtryski tez wyciagnac
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No i wszystko jasne, zreszta jak te srubke sie wykreci, i polozuje bypass na przepustnicy ,to auto chodzi jak na rasowym walku
od 1000 do 2500
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora