Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601 Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Post
autor: 205MI16 » 16 gru pt, 2005 11:32 pm
RaveMan pisze: ta fotka to twoje auto? jezeli tak to jak sie polapales z calym okablowaniem?
Cała elektryka od podstaw jest robiona. Generalnie to kolega się połapuje od pół roku - ale już prawie wszystko działa.
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182 Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:
Post
autor: Para » 17 gru sob, 2005 12:15 am
trzymajcie sie tematu...
tutaj temat o aucie 205Mi16 który jest na fotkach.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=5238&start=0
Peugeot 205
GTI S16 -
Galeria
Peugeot 205
GTI GTI6 2.0 -
Galeria
Megane Coupe 1.4
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
arkol
Nowicjusz
Posty: 17 Rejestracja: 18 paź wt, 2005 9:03 pm
Posiadany PUG: 1.6 GTI x2
Numer Gadu-gadu: 128937
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: arkol » 18 gru ndz, 2005 4:29 am
Po co dwie pompy, ja mam jedna od sprzegła od Daewoo espero koszt ok 70zl wpięta w przewod hamulcowy do tylnich kół i dziala naprawde OK , na foto przewody jeszcze nie podpiete
Załączniki
205 (13)111111111.JPG (53 KiB) Przejrzano 1199 razy
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601 Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Post
autor: 205MI16 » 18 gru ndz, 2005 11:06 am
Po co dwie pompy?
1. Żeby nie mieć problemów z nawrotem na slickach po suchym
2. Miałem 4 wyjścia z pompy hamulcowej i chciałem zachować "oryginał"
Jak rozwiązałeś kwestię regulacji siły hamowania? Zostawiłeś oryginalne korektory?