![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
modyfikacje silnika w gti
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
modyfikacje silnika w gti
Witam! Czy są jakieś proste sposoby na poprawę osiągów GTI (chociażby minimalne i niekoniecznie związane z przyrostem mocy) i nie chodzi mi o: Turbo, Mocniejszy silnik czy rozbieranie całego motoru do jego modyfikacji - to znam! ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie piszcie o magnetyzerach, świecach, filtrach i tłumikach końcowych. Miałem już parę samochodów i wszystkie były ulepszane!!! Takie rzeczy gówno dają, co najwyżej można coś spi......ć. W niektórych samochodach można bez chipowania pogrzebać w elektronice, w innych jest to bez sensu, więc jeżeli macie jakieś doświadczenia to proszę o odpowiedź. Może są jakieś inne patenty?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
zalozyc smt6 i map sensor- zmniejsza sie opory zasysanego powietrza. Wlasnie niedlugo juz u siebi bede zakladal - jeszcze tylko kupic musze map sensor i dac komus do ustawienia map wtrysku . Napewno moc i elastycznosc sie zwiekszy. Co do strumienic to podchodze do tego baaaaaaardzo ostroznie. Gti ma swietnie zrobiony wydech wiec tego bym nie modyfikowal. Ew. jak masz katalizator to mozesz wstawic zamiast niego wydech od modelu bez kata i wsoawac mocowanie sondy.
pozdrawiam
pozdrawiam
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Re: modyfikacje silnika w gti
Czego oczekujesz nie rozbierając silnika? Jeśli zrobisz wszystko, co się da bez poważniejszych ingerencji w silnik (dolot, kolektor wydechowy, remapowanie albo właśnie smt6 + map sensor, możesz zaryzykowa z lekkim podniesieniem ciśnienia paliwa) to może - przy nakładzie rzędu 2000 zł będziesz miał w najlepszym wypadku 10% przyrostu mocy. Nie prościej i taniej jednak rozebrac to i owo i zrobic na przykład głowicę jak należy, żeby dalsze zmiany na zewnątrz silnika miały większy sens?sekator pisze:Witam! Czy są jakieś proste sposoby na poprawę osiągów GTI (chociażby minimalne i niekoniecznie związane z przyrostem mocy) i nie chodzi mi o: Turbo, Mocniejszy silnik czy rozbieranie całego motoru do jego modyfikacji - to znam!
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dlatego się pytam czy są na to jakieś proste sposoby a jak nie to faktycznie najlepiej jest zainwestować w porządny remont silniczka ale do tego potrzebuję homologacji, ale o tym na ogólnym ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
ze względu właśnie na to, że napisałeś coś w stylu, "jak schudnąć 50 kilo się nie przemęczając", napisałem Ci o magnetyzerach
GTI to z tego co wiem już i tak całkiem dobrze zrobiony napęd, więc bez grzebania.. dużo nie poprawisz
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z tym grzebaniem to bym uważał!!! znam to z autopsji!!! znacznie lepiej, przynajmniej w samochodzie na codzień, zrobić porządny remoncik z wyważeniem układu korbowo-tłokowego. Jak się ktoś nie zna to lepiej niech się do głowicy, wałków i koła zamachowego nie dotyka. Spadnie kultura pracy silnika, żeby się dało jeździć to trzeba go będzie trzymać >6tyś.obr/min i zrobi wir w zbiorniku a na dodatek jego przebieg po takich modyfikacjach może być..........? Moje pytanie pojawiło się ztąd, że zanim kupiłem lewka jakiś gość opowiadał mi dużej podatności 1,9 na modyfikacje komputera ale jak przejżałem forum to chyba jest odwrotnie?
Miałem kiedyś CCS i byłem bardzo zadowolony z zamontowanego w nim chipa, moc to mu raczej nie wzrosła ale był bardziej elastyczny i przy normalnej jeździe palił mniej. A chip kosztował mało bo był kopią chipa v-techu![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Miałem kiedyś CCS i byłem bardzo zadowolony z zamontowanego w nim chipa, moc to mu raczej nie wzrosła ale był bardziej elastyczny i przy normalnej jeździe palił mniej. A chip kosztował mało bo był kopią chipa v-techu
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
88KW z 1,9 litra pojemności hehe i on ma być wyżyłowany ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
nie no - sorry stary, jeśli wierzysz komuś kto mówi Ci, że w wolnossącym benzynowym silniku da się dużo zdziałać komputerem to nie jest dobrze... Paliwka więcej - owszem możesz sobie tak dodać, ale to nie jest diesel - mieszanka musi mieć określone proporcje, bez dodatkowego powietrza przyrosty będą raczej symboliczne... Proponuję jednak zaufać gościom z forum, bo naprawdę wielu z nich wie o silnikach xu i ich modyfikacjach duuuuuużo więcej niż przeciętny mechanik który "kiedyś zmieniał w jakimś peugeocie uszczelkę pod głowicą"
Oczywiste jest, że modyfikacje raczej są bez sensu przy silniku, który nie trzyma kompresji albo ma - na przykład - niedrożne kanały wodne w bloku
(żeby nie było - mój "tylko" kompresji nie miał
), ale doprowadzenie wszystkiego do przyzwoitego stanu powinno być pierwszym etapem każdych przeróbek i myślę, że warto mieć tego świadomość...
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Oczywiste jest, że modyfikacje raczej są bez sensu przy silniku, który nie trzyma kompresji albo ma - na przykład - niedrożne kanały wodne w bloku
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
..........to, że z silnika wolnossącego niewiele da się wycisnąć to ja wiem, są jednak modele samochodów, w których elektroniką można uzyskać te 1-3KM nawet bez chipowania a niektóre mogą być znacznie zduszone np. z powodu obowiązujacych w danym kraju norm emisji spalin!!!?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej