modyfikacje silnika w gti

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

tak w ogóle to Banita ma w końcu rację :wink: . Skrzynię już mam, z rallye 1,9 ale mało!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zdarzają się różne nowe wynalazki na drogach, z którymi wstyd przegrać a w prawdziwych rajdach faktycznie nie moc się liczy! Jeszcze raz: jaka dokłądnie róznica między wersjami 130KM, 122KM i 105KM??
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Izolacja dolotu?? Ciekawe jak, skoro w kolektorze sa kanaly wodne :wink:
Obnizenie na pewno nie poprawi osiagow( chyba ze w zakretach, na rownej nawierzchni)
:wink:


EDIT:
128 -122 -inne tloki wtryski, inny komputer i zaplon, 122 ma kata i nizsza kompresje
128 -105 -taki sam dol inny walek, komputer, glowica (105 jest dobry pod turbo)
Ostatnio zmieniony 26 gru pn, 2005 9:05 pm przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

izolacja dolotu... nie wiem jak w GTI :twisted: ale tam też jest chyba wstępne podgrzewanie powietrza... jak zimniejsze wejdzie do kolektora, to też zimniejsze wyjdzie, nie mówię, żeby coś tam kombinować... ale na forum zdajsie był już ktoś, kto izolował termicznie kolektor podkładkami z eternitu chyba... a kanały wodne.. hmm nie wiem, obchodził :) (zatykał) nie wiem, w leżaku teoretycznie się dało odizolowac kolektor całkowicie, tyko po co :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

już lepiej. wiecej, więcej konkretnych informacji. Czy np. jakby mi padł komp to zainstalowanie kompa z modelu 128 coś da, czy trzeba też wtedy zmienić wtryski i inne rzeczy?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

no sam pomysl

masz sterowanie zaplonem z kompa, to jak podlaczysz komp, w ktorym tego nie ma to co bedzie??

Gti to nie lezak -jest podgrzewanie przepustnicy i samego kolektora, zeby wywalic przepustnicy wystarczy wezyk przepiac, ale z kolektorem juz to takie proste nie jest -w TU i XY masz to zrobione wezami, a w XU sa wewnetrzne kanaly z glowicy.

zreszta obnizenie temp powietrza w dolocie z 85 do 45 stopni da przyrost mocy rzedu 5%

Byly tylko rozmowy na temat izolacji bakielitem -sam sie tym interesowalem, do momentu, w ktorym sie dowiedzialem o kanalach wodnych
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

[quote="Banita"]poprawa osiagow, bez przyrostu mocy??

1. wezsze opony i kazdej po 3 bary
2. olej syntetyczny



chociażby zmiana przełożeń, niekoniecznie chodzi o maksymalną moc i maksymalne prędkości.
Ostatnio zmieniony 26 gru pn, 2005 10:34 pm przez sekator, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

może jeszcze na tym forum zapytam się o homologację (kopię) żeby chociaż wiedzieć co i w jakim stopniu można modyfikować
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

zeby zmienic przelozenia -trzeba zdjac skrzynie -to juz latwiej glowice zdjac i splanowac.

Moim zdaniem przelozenia sa przeceniane -sens jest jesli masz moc w okreslonym zakresie obrotow -wtedy tak sie dopasowuje przelozenia, zeby w takim zakresie pracowal -do normalnego uzytku krotka skrzynia nic ci nie da -tylko stracisz czas na zmiane biegow
ODPOWIEDZ