Ten co jezdzil w crossie nigdy nie mial 180 km - to byly pobozne zyczenia adasia kornackiego. W zasadzie nie ma duzo roboty. Zeby dzialalo optymalnie w miare to trzeba splanowac glowice zalozyc walki min od gti dorobic kolektor ssacy i zmienic albo zmodyfikowac (nie polecam) uklad zaplonowy
pki205 pisze:Tu masz spis potrzebnych gratow i opis przekladki: http://www.205gtidrivers.com/articles/e1-carbs1.html
W kwesti takiej konwersji biegly jest zapewne 205MI16 wiec moze cos doda w temacie bo ma doswiadczenie.
Nie do końca jeszcze biegły - ale jak w końcu wyjadę i zestroję motor to pewnie będę mógł służyć wiarygodną opinią.
A ile taki rallyek pali przy normalnej jezdzie ?? Jestem bardzo ciekawy no i jak czesto reguluje sie gaźniki.
PS Sekator gdzie znalazłes rallye?? i ile dałeś :)Bo ja mam jednego pieknego na oku tylko musze go wycyganic.
AAA na oku mam rallye ale niewiem czy bedzie do sprzedania. Sie zobaczy.
No ile kopci taki rallye??w trasie jak sie spokojnie jezdzi no i jak mu sie kładzie ostro.
hej jesli chodzi o rallye to jak jezdziszsz sportowo to nie mozesz mowic o jakiegokolwiek rodzaju limitach spalania:D:D:D:D:D:d napewno 40 nie przekorczy choc z ciekawymi kolektorami kto wie hehe:)
jak jedziesz w trasie spokojnie to wezmie ci 7-8 no ale musialbys powiedzmy przez 100KM jechac non stop 80km/h na 5:)
a tym autem jest to prawire niewykonalne bo jak widzisz kolesi z GOLFOW z mega basem to az sie serce kroi zeby im pokazac ze ten maly bialy Lewek jest Diabelkim:) ( a nie GTI niemiecka padlina:):p;;; pzdr
czyli jazda mieszana nie ma co liczyc na spalanie ponizej 10 l/100?? Troche dużo. Ja rozumie jak sie mu depnie ale przy spokojnej jezdzie to duzo jak na 1.3 silnik. Myslalem ze te autka podobnie jak np. japonce sa oszczedne na niskich obrotach i dopiero jak go gnieciemy to gaźniczki robią swoje.
wiesz co no niestety takie spalanie to rzeczywistosc ale nie ma sei co dziwic takie gazniki dostarczaja sporo paliwa i nie ma innej mozliwosc zeby to ograniczyc na miasto 10 spokojnie
ale jaka przyjemnosc z wciskania w fotel warto warto...
Co do spalania na gaźnikach to niestety logika co do pojemności i spalania nie działa.
Mój na mniej więcej 1,5 godziny pracy na wolnych (1600rpm) i parę przygazówek pod 8000rpm potrzebuje około 12 litrów - aż strach jechać w trasę z tak małym bakiem jaki jest w pugu.
co do tego wciskania w fotel to wcale nie jestem taki pewien czy gti lepiej wciska. Pomimo całkowicie rozregulowanych gaźników (jeden nie działa na wolnych) to jak już wejdzie na obroty wrażenia są niesamowite i spokojnie zamykam obrotomierz a najlepiej się kręci od 7000
czyli liczyc na spalanie miedzy 7-10 l przy w miare spokojnej jezdzie??. Jeszcze jedno Moze to i profanacja ale czy mozna bez problemu wrzucic gaz??. Myslalem zeby ze swojego puga wyciagnac i wrzucic do rallyka (instalka prosta mieszalnikowa).